Eltos žiniomis, ne perduodant, o parduodant pačius geriausius laivus ofšorinėms bendrovėms tikimasi išvengti apie 15 mln. litų mokesčių mokėjimo Lietuvos valstybei ir, atitinkamai, analogiško dydžio finansinio nuostolio "Lisco" bendrovei. Neoficialiais duomenimis, atitinkamą pasiūlymą davė kontrolinio 75,16 proc. "Lisco" akcijų paketo privatizavimo sutartį su Olandijoje registruota įmone "B.B. Bredo B.V." pasirašęs VTF.
Ofšorinėms bendrovėms, steigiamoms Okeanijoje esančiose Maršalo salose, atiteks šie "Lisco" laivai - "Gediminas", "Vytautas", "Mindaugas", "Algirdas", "Kęstutis", "Jogaila", "Auksė", "Rasa", "Kapitonas Stulpinas" bei "Kapitonas Lučka". Visų jų vertė siekia beveik 200 mln. litų. Esant reikalui, "Lisco" juos iš savo antrinių bendrovių galės nuomotis.
VTF generalinis direktorius Stasys Vaitkevičius spalio viduryje surengtoje spaudos konferencijoje žurnalistus tikino, kad ofšorinei bendrovei atitekęs "laivas vis tiek yra "Lisco". Pasak S.Vaitkevičiaus, kadangi 100 proc. ofšorinių bendrovių akcijų priklauso laivininkystės bendrovei, tai "pajamos cirkuliuoja viduj - niekur iš "Lisco" niekas neišėjo".
Nors skandalingai pagarsėjusio "Lisco" privatizavimo sandorio šalininkai tvirtina, kad jis vykdytas skaidriai, jų argumentai neįtikina šalies vadovo Valdo Adamkaus bei naujųjų Seimo narių. Prezidentas jau yra gavęs dalį STT tyrimo išvadų, tačiau jos nėra galutinės. Tuo tarpu kitos institucijos sandėriui ištirti paprašė duoti daugiau laiko.