Lietuvos tyrimų kompanijos kaunasi dėl TV metrų

 (3)
"Sic Gallup Media" akcininkai teigiamai vertina TV metrų projektą Lietuvoje progresą, ir tvirtina, kad tokį patį projektą pristatantiems "Baltijos tyrimams" rinkoje vietos nėra. Tačiau "Baltijos tyrimai" savo ketinimų neketina atsisakyti.
"Lietuvoje šiais duomenimis jau naudojasi dvi komercinės televizijos, dėl duomenų pirkimo pavyko susitarti ir su trimis tarptautiniais reklamos agentūrų tinklais, vedamos derybos su kitomis reklamos agentūromis, - spaudos konferencijoje penktadienį teigė Margo Veskimägi, "Suomen Gallup Media" žiniasklaidos projektų koordinatorius Rytų ir Šiaurės Europoje. - Latvijoje mūsų TV metrai jau naudojami dvejus metus, šiais metais investuojame į TV metrų sistemą Estijoje".

"Sic Gallup Media" vadovai skeptiškai vertina konkuruojančios kompanijos "Baltijos tyrimai" pastangas pristatyti analogišką projektą. "Baltijos tyrimai" ("Baltijos tyrimai" TV metrų projekte Lietuvoje yra kompanijos "Taylor Nelson" partnerė, redakcijos past.) kol kas išsiuntinėjo tik 1 puslapio apimties pasiūlymą, kuriame neatsakyta į daugelį klausimų: nei kokia programinė įranga bus naudojama tyrimams, nei kokia respondentų rotacijos sistema, jų anonimiškumas", - teigė Ž.Gaudiešius, UAB "SIC rinkos tyrimai" direktorius.

Tačiau Rasa Ališauskienė, UAB "Baltijos tyrimai" direktorė sako, kad jų partnerių pasiūlymo apimtis - 27 puslapiai ir jame smulkiai atsakyta į visus klausimus.

"Neketinama atsisakyti TV metrų projekto, šiuo metu vyksta tyrimas, nustatomos auditorijos charakteristikos tam, kad TV metrai būtų įdiegti vietovėse, geriausiai atspindinčiose Lietuvos modelį", - pasakojo ji DELFI.

Anot Ž.Gaudiešiaus, Lietuvos rinka yra nepajėgi išlaikyti dviejų TV metrų projektų. "Jei Lietuvoje bus du TV metrų projektai, tapsime viena iš 4 šalių pasaulyje, kurioje yra 2 tiekėjai. Tuomet bus daugiau nuostolių ir televizijoms, ir reklamos agentūroms", - pridūrė jis.

Vytautas Martinaitis, žiniasklaidos agentūros "Media namai" direktorius teigiamai vertina, kad rinkoje atsirado "Sic Gallup Media" projektui alternatyvių pasiūlymų. "Tai normalizuoja verslo aplinką", - tvirtino jis.

R.Ališauskienė patvirtino, jog "Taylor Nelson" pasiūlytame projekte bus mažiausiai 400 TV metrų, o tai 150-čia daugiau, nei siūlo "Sic Gallup Media". DELFI žiniomis, "Taylor Nelson" siūloma projekto kaina 40 proc. mažesnė. "Kaina ir respondentų kiekis - svarus argumentas. Neaišku, ką pasirinks rinka, čia lemiamą žodį tars televizijos", - sakė V.Martinaitis.

Pasak Žydrūno Gaudiešiaus, bendra TV metrų projekto Lietuvoje kaina metams - apie 350.000 USD. Šias išlaidas pasidalina reklamos agentūros ir televizijos, didžiausioji dalis išlaidų tenka pastarosioms.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Profesinės sąjungos mitinge reikalavo didesnių atlyginimų

Vilniuje penktadienį piketavusios ir mitingą prie Vyriausybės rūmų surengusios profesinės sąjungos reikalavo kelti algas ir užtikrinti saugias darbo sąlygas.

Jungtinės Karalystės ekonomikos augimas sulėtėjo

Jungtinės Karalystės ekonomika nuo metų pradžios išaugo tik 0,3 proc., šalies ūkis augo lėčiausiais tempais nuo 2016 m. pirmojo ketvirčio, informuoja BBC, remdamasi oficialiais duomenimis. Šie duomenys yra preliminarūs ir ateinančiais mėnesiais gali būti peržiūrėti.

Lietuvos ūkio plėtra priklausys nuo investicijų į našumą

Lietuvos ūkio plėtra yra spartesnė. Metų pradžioje susidarė sąlygos Lietuvos ūkiui šiemet augti sparčiau nei pernai, o teigiamam gamybos atotrūkiui pamažu didėti. Esant tokiai ūkio raidai, išliks spaudimas didinti atlyginimus bei kainas.

Per mėnesį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 1 proc. (2)

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) kovo mėn. sudarė 822,2 mln. EUR to meto kainomis ir, palyginti su vasariu, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, padidėjo 1 proc. palyginamosiomis kainomis (nepašalinus – 13,4 proc.), remdamasis išankstiniais duomenimis, praneša Statistikos departamentas.

Lietuvos BVP ūgtelėjo sparčiausiai per trejus metus (17)

2017 m. pirmąjį ketvirtį bendrasis vidaus produktas (BVP) to meto kainomis siekė 9 168,6 mln. eurų, įvertinęs BVP pagal turimus statistinius duomenis ir pritaikęs ekonometrinius modelius, praneša Lietuvos statistikos departamentas.