Lietuvos tyrimų kompanijos kaunasi dėl TV metrų

 (3)
"Sic Gallup Media" akcininkai teigiamai vertina TV metrų projektą Lietuvoje progresą, ir tvirtina, kad tokį patį projektą pristatantiems "Baltijos tyrimams" rinkoje vietos nėra. Tačiau "Baltijos tyrimai" savo ketinimų neketina atsisakyti.
"Lietuvoje šiais duomenimis jau naudojasi dvi komercinės televizijos, dėl duomenų pirkimo pavyko susitarti ir su trimis tarptautiniais reklamos agentūrų tinklais, vedamos derybos su kitomis reklamos agentūromis, - spaudos konferencijoje penktadienį teigė Margo Veskimägi, "Suomen Gallup Media" žiniasklaidos projektų koordinatorius Rytų ir Šiaurės Europoje. - Latvijoje mūsų TV metrai jau naudojami dvejus metus, šiais metais investuojame į TV metrų sistemą Estijoje".

"Sic Gallup Media" vadovai skeptiškai vertina konkuruojančios kompanijos "Baltijos tyrimai" pastangas pristatyti analogišką projektą. "Baltijos tyrimai" ("Baltijos tyrimai" TV metrų projekte Lietuvoje yra kompanijos "Taylor Nelson" partnerė, redakcijos past.) kol kas išsiuntinėjo tik 1 puslapio apimties pasiūlymą, kuriame neatsakyta į daugelį klausimų: nei kokia programinė įranga bus naudojama tyrimams, nei kokia respondentų rotacijos sistema, jų anonimiškumas", - teigė Ž.Gaudiešius, UAB "SIC rinkos tyrimai" direktorius.

Tačiau Rasa Ališauskienė, UAB "Baltijos tyrimai" direktorė sako, kad jų partnerių pasiūlymo apimtis - 27 puslapiai ir jame smulkiai atsakyta į visus klausimus.

"Neketinama atsisakyti TV metrų projekto, šiuo metu vyksta tyrimas, nustatomos auditorijos charakteristikos tam, kad TV metrai būtų įdiegti vietovėse, geriausiai atspindinčiose Lietuvos modelį", - pasakojo ji DELFI.

Anot Ž.Gaudiešiaus, Lietuvos rinka yra nepajėgi išlaikyti dviejų TV metrų projektų. "Jei Lietuvoje bus du TV metrų projektai, tapsime viena iš 4 šalių pasaulyje, kurioje yra 2 tiekėjai. Tuomet bus daugiau nuostolių ir televizijoms, ir reklamos agentūroms", - pridūrė jis.

Vytautas Martinaitis, žiniasklaidos agentūros "Media namai" direktorius teigiamai vertina, kad rinkoje atsirado "Sic Gallup Media" projektui alternatyvių pasiūlymų. "Tai normalizuoja verslo aplinką", - tvirtino jis.

R.Ališauskienė patvirtino, jog "Taylor Nelson" pasiūlytame projekte bus mažiausiai 400 TV metrų, o tai 150-čia daugiau, nei siūlo "Sic Gallup Media". DELFI žiniomis, "Taylor Nelson" siūloma projekto kaina 40 proc. mažesnė. "Kaina ir respondentų kiekis - svarus argumentas. Neaišku, ką pasirinks rinka, čia lemiamą žodį tars televizijos", - sakė V.Martinaitis.

Pasak Žydrūno Gaudiešiaus, bendra TV metrų projekto Lietuvoje kaina metams - apie 350.000 USD. Šias išlaidas pasidalina reklamos agentūros ir televizijos, didžiausioji dalis išlaidų tenka pastarosioms.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Šią savaitę biržoje didesnio dėmesio sulaukė Šiaulių banko akcijos

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje šią savaitę vyravo ramios nuotaikos, aktyviau prekiauta Šiaulių banko akcijomis, kurių perleista daugiau kaip už 750 tūkst. eurų. Iš kitų įmonių tik „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) vertybinių popierių apyvarta buvo didesnė kaip 100 tūkst. eurų.

Braškės ir avietės JK dėl „Brexit“ gali brangti (4)

Braškių, aviečių ir kitų uogų kainos Didžiojoje Britanijoje gali gerokai pabrangti po šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, kuomet nutrūks darbo jėgos srautas iš žemyninės Europos šalių, teigiama Britanijos vasaros vaisių augintojų asociacijos (BSF) užsakymu parengtoje ataskaitoje.

Vilniuje kuro kainos smuko (11)

Pasaulinėse rinkose per pastarąjį mėnesį stipriai kritus žaliavinės naftos kainoms, Lietuvoje per savaitę pastebimai sumenko ir mažmeninės benzino bei dyzelino kainos.

Balsavo už „Brexit“ ir jau galisi: suvokė, kas laukia be imigratų (52)

Lygiai prieš metus, 2016-ųjų birželio 23-iąją įvykusio referendumo metu šiek tiek didesnė Jungtinės Karalystės gyventojų balsavo už tai, kad šalis pasitrauktų iš Europos Sąjungos, rašo independent.co.uk.

Pernai užsieniečių kelionių su nakvyne padaugėjo 10,8 proc. (1)

2016 m., palyginti su 2015 m., užsieniečių kelionių su nakvyne skaičius padidėjo 10,8 proc. (nuo 2,1 mln. 2015 m. iki 2,3 mln. 2016 m.), o vienadienių kelionių skaičius padidėjo 1,6 proc. (nuo 2,98 mln. 2015 m. iki 3,03 mln. 2016 m.), praneša Lietuvos statistikos departamentas.