Ketvirtadienį bendrovė turėjo techninių problemų interneto mazguose, todėl vartotojai kurį laiką negalėjo naršyti "Tako" puslapio, neveikė elektroninis paštas.

Anot "Lietuvos telekomo" atstovės spaudai Dianos Ročienės, pašto serveris pradėjo veikti ketvirtadienį 23.00 valandą. Galimybė naršyti "Tako" puslapį buvo atnaujinta ketvirtadienio rytą.

Informacija, jog kai kurie vartotojai, pasinaudodami "Tako" paslauga, negalėjo prisijungti prie interneto, anot D. Ročienės, nepasitvirtino.

"Lietuvos telekomas" prisijungimo prie interneto paslaugą "Takas" pradėjo teikti 1998 metais.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją