Apie tai pranešama pirmadienį "Lietuvos telekomo" išplatintame pranešime spaudai.

Norėdamas apsaugoti vartotojų interesus, "Lietuvos telekomas" naujai sudaromose paslaugos teikimo sutartyse ypatingą dėmesį skirs paslaugų turiniui, aiškiai apibrėždamas reklamos pateikimo, etikos ir dorovės principus.

Be to, skambinant 900-uoju numeriu, kiekvieno pokalbio pradžioje klientai bus nemokamai informuojami apie pokalbio minutės kainą. Pageidaujantys abonentai galės nemokamai blokuoti skambučius 900-ąja linija.

Šiai paslaugai teikti "Lietuvos telekomas" įsigijo pažangiausios technologijos komutavimo mazgą, suteikiantį paslaugos teikėjams daug papildomų galimybių - skambučių nukreipimo pagal laiką, vietą, statistinių duomenų apie pokalbius pateikimą ir kitų.

900-ąją paslaugą "Lietuvos telekomas" pradėjo teikti 1998 metais. Ji buvo naudojama įvairaus pobūdžio konsultacijoms, informacijai teikti, pramoginiams renginiams organizuoti.

Paslaugos teikimą nuo 1999-ųjų spalio 1-osios bendrovė sustabdė dėl dorovinių motyvų, dėl to, kad kai kurie šios paslaugos teikėjai nesilaikė prisiimtų įsipareigojimų ir sutarties sąlygų, pasitaikė su 900-ąja paslauga susijusių vagysčių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją