Norėdamas apsaugoti vartotojų interesus, "Lietuvos telekomas" naujai sudaromose paslaugos teikimo sutartyse ypatingą dėmesį skirs paslaugų turiniui, aiškiai apibrėždamas reklamos pateikimo, etikos ir dorovės principus.
Be to, skambinant 900-uoju numeriu, kiekvieno pokalbio pradžioje klientai bus nemokamai informuojami apie pokalbio minutės kainą. Pageidaujantys abonentai galės nemokamai blokuoti skambučius 900-ąja linija.
Šiai paslaugai teikti "Lietuvos telekomas" įsigijo pažangiausios technologijos komutavimo mazgą, suteikiantį paslaugos teikėjams daug papildomų galimybių - skambučių nukreipimo pagal laiką, vietą, statistinių duomenų apie pokalbius pateikimą ir kitų.
900-ąją paslaugą "Lietuvos telekomas" pradėjo teikti 1998 metais. Ji buvo naudojama įvairaus pobūdžio konsultacijoms, informacijai teikti, pramoginiams renginiams organizuoti.
Paslaugos teikimą nuo 1999-ųjų spalio 1-osios bendrovė sustabdė dėl dorovinių motyvų, dėl to, kad kai kurie šios paslaugos teikėjai nesilaikė prisiimtų įsipareigojimų ir sutarties sąlygų, pasitaikė su 900-ąja paslauga susijusių vagysčių.