Kompanijos užsakymu architektas Valerijus Starkovskis jau parengė prabangaus blondinių kurorto projektą.

"Mūsų kompanijos delegacija lankėsi Maldyvų salose, kur atrinko tris salas, labiausiai tinkančias blondinių kurortui. Be to, pasklidus informacijai apie ketinimą įkurti kurortą blondinėms, gavome pasiūlymų bendradarbiauti iš asmenų, kuriems priklauso Graikijos salų ir salų Karibų jūroje. Šiuo metu specialistai vertina 12 salų pranašumus. Neatmetame galimybės, kad pasaulyje atsiras ne vienas, o keletas kurortų blondinėms, nes susidomėjimas šiuo projektu - didžiulis", - pranešime spaudai cituojama kompanijos "Olialia Group" vadovė Giedrė Pukienė.

Pagal kurorto projektą, blondinių sala savo forma primins aukštakulnį.

"Šioje saloje bus keletas viešbučių (pradinis planas - 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), daug viešbučių, naktinis klubas, grožio centras, SPA procedūros, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenadas, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Visi pastatai atspindės blondinių pasaulėžiūrą ir dvasią. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priėminėti jau artimiausiu metu", - sakė G. Pukienė.

Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas į blondinių salos vadovo postą. "Šiuo metu baigiame formuluoti konkurso sąlygas, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas", - teigia "Olialia Group" vadovė. Remiantis kurorto koncepcija, visas aptarnaujantis personalas bus tik blondinės ir blondinai.

Anot G. Pukienės, turistus į blondinių salą skraidins aviakompanija "Olialia Airlines", kurios stiuardesės, striuardai ir pilotai taip pat bus tik blondinai.

Pranešime sakoma, kad blondinių judėjimas Lietuvoje, vienijantis 22 tūkst. merginų, nusprendė mesti iššūkį "Virgin Group" savininkui Richardui Bransonui ir sukurti dar žinomesnį pasaulyje prekės ženklą nei "Virgin".

"Šiam tikslui įkurta kompanija "Olialia Group", kurios akcininke artimiausiu metu galės tapti bet kuri blondinė", - tikina Lietuvos blondinių judėjimo lyderė G. Pukiene.

Teigiama, kad už naudojimąsi "Olialia" prekės ženklu partneriai 2008 metais Lietuvoje paklojo daugiau nei 2,5 mln. JAV dolerių. 2009 metais šis skaičius išaugo iki 4,5 mln. JAV dolerių. Už 2010 metus "Olialia Group" planuoja gauti iki 10 mln. JAV dolerių.

Kaip teigia Lietuvos blondinių judėjimo lyderė, artimiausiuose "Olialia Group" planuose - verslo plėtra Latvijoje, Estijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Kinijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vokietijoje, Italijoje ir Ispanijoje.

"Blondinės - tai galinga jėga ir nederėtų jos nuvertinti. Mes protingos, gražios, azartiškos ir siekiančios užsibrėžto tikslo. Dvejus metus Lietuvoje vykusi verslo plėtra atskleidė mūsų sugebėjimus", - sakė G. Pukienė. Kaip teigia moteris, Lietuvos blondinių dvasinė lyderė - šalies prezidentė Dalia Grybauskaitė. "Jos pasiekimai politikoje ir ryžtas - puikus pavyzdys mums", - mano G. Pukiene.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją