Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis, per dešimt šių metų mėnesių vienuolika didžiausių šalies alaus daryklų pardavė 17,107 mln. dekalitrų (dal) alaus, pernai tuo pat metu - 15,254 mln. dal. Spalį jos pardavė 1,666 mln. dal, 1999-ųjų spalį - 1,301 mln. dal alaus.

"Šiemet alaus rinka išaugo tiek, kiek ir planavome. Pagrindinė jos augimo priežastis buvo oras - spalis buvo daug šiltesnis nei pernykštis", BNS sakė Lietuvos aludarių asociacijos prezidentas Audrius Vidžys.

Šiemet Aludarių asociacija prognozuoja Lietuvos alaus rinkos augimą 10-15 procentų.

Lietuvos alaus rinkos lyderio pozicijų šiais metais neužleidžia Danijos alaus bendrovės "Carlsberg" valdoma Klaipėdos alaus darykla "Švyturys".

Spalį "Švyturys" pardavė 506 tūkst. dekalitrų (dal) alaus - 2,2 karto daugiau nei 1999-ųjų spalį (231 tūkst. dal), 6 proc. daugiau nei rugsėjį. Įmonės alaus pardavimai buvo kur kas didesni ir nei pernai vasaros mėnesiais, kai alaus apyvarta nesiekė 500 tūkst. dal.

"Pavyko labai sėkmingai įvesti į Lietuvos rinką "Carlsberg" alų. Be to, šiuo metu vyksta "Ekstra" alaus akcija - tai yra du pagrindiniai veiksniai ", didėjančių alaus pardavimų priežastis BNS vardijo "Švyturio" generalinis direktorius Tomas Kučinskas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją