"Šiemet alaus rinka išaugo tiek, kiek ir planavome. Pagrindinė jos augimo priežastis buvo oras - spalis buvo daug šiltesnis nei pernykštis", BNS sakė Lietuvos aludarių asociacijos prezidentas Audrius Vidžys.
Šiemet Aludarių asociacija prognozuoja Lietuvos alaus rinkos augimą 10-15 procentų.
Lietuvos alaus rinkos lyderio pozicijų šiais metais neužleidžia Danijos alaus bendrovės "Carlsberg" valdoma Klaipėdos alaus darykla "Švyturys".
Spalį "Švyturys" pardavė 506 tūkst. dekalitrų (dal) alaus - 2,2 karto daugiau nei 1999-ųjų spalį (231 tūkst. dal), 6 proc. daugiau nei rugsėjį. Įmonės alaus pardavimai buvo kur kas didesni ir nei pernai vasaros mėnesiais, kai alaus apyvarta nesiekė 500 tūkst. dal.
"Pavyko labai sėkmingai įvesti į Lietuvos rinką "Carlsberg" alų. Be to, šiuo metu vyksta "Ekstra" alaus akcija - tai yra du pagrindiniai veiksniai ", didėjančių alaus pardavimų priežastis BNS vardijo "Švyturio" generalinis direktorius Tomas Kučinskas.