Lietuvoje reklamos rinka spalį padidėjo

 (2)
Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų spalį reklamai išleista 38,4 mln. litų - 10,3 proc. daugiau nei šių metų rugsėjį, kai jos buvo 34,8 mln. litų.
Spalį reklamai televizijoje skirta 22,6 mln. litų - 20,1 proc. daugiau nei rugsėjį. Išlaidos reklamai laikraščiuose spalio mėnesį buvo 9,7 mln. litų, žurnaluose 3,1 mln. litų, radijuje - 1,4 mln. litų. Lauko reklamai spalį išleista 1,7 mln. litų.

Praėjusių metų spalį pajamų iš reklamos gauta 43,8 mln. litų - 12,3 proc. daugiau nei šių metų spalį. Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Lietvuvos reklamos bendrovės "Lukrecija" direktoriaus Mariaus Vaupšo nuomone, nors, palyginti su rugsėj u, išlaidos reklamai šių metų spalį išaugo, tai dar nėra reklamos rinkos atsigavimo požymis.

"Išlaidų padidėjimą lemia reklamos sezoniškumas. Nuo lapkričio vidurio visame pasaulyje jaučiamas didelis reklamos pagyvėjimas, siejamas su kalėdiniu laikotarpiu, nors lapkričiui baigiantis Lietuvoje kalėdinės reklamos tikrai nėra daug", BNS sakė M. Vaupšas.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Trišalė taryba pritarė papildomoms Darbo kodekso pataisoms (7)

Trišalė taryba trečiadienį pritarė Darbo kodekso nuostatoms, kurioms jau pritarė Seimo Socialinių reikalų ir darbo komitetas, tačiau jos anksčiau nebuvo suderintos socialinių partnerių.

Palangos kredito unijos įkūrėjui - 7 metai nelaisvės (9)

Palangos kredito unijos įkūrėjui ir vienam buvusių jos vadovų Evaldui Petrauskui už sukčiavimą skirta septynerių metų laisvės atėmimo bausmė, jis taip pat turės atlyginti unijai 1,817 mln. eurų žalą, nusprendė teismas.

Tyrimas: smulkus ir vidutinis verslas dėl išorės rizikų atsisako plėtros (20)

Daugiau nei du trečdaliai Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonių šiais metais neplanuoja plėtros ir tai kelia riziką visai Lietuvos ekonomikos raidai, skelbiama antrus metus iš eilės įvertinus SVV sektoriaus atsparumo išorinėms rizikoms (gaisrams, įrangos gedimams ir pan. veiksniams) indeksą.

Kanados ir ES prekybos sutartis: apie pasekmes galima tik spėlioti (8)

Jei prekybos sutartis tarp Kanados ir Europos Sąjungos būtų ratifikuota, galima tik spėlioti, kokių pokyčių ir pasekmių tai atneštų – sutartyje galima aptikti nuostatų, potencialiai leisiančių sumažinti kokybės standartus.

Didžiausia Lietuvos verslininkų baimė – prarasti sukauptą turtą (18)

Lietuvos ir Latvijos verslininkams nerimą kelia skirtingi dalykai: mūsų šalies verslo atstovai labiausiai bijo prarasti savo turtą, o kaimyninėje Latvijoje bendrovių vadovai baimę jaučia dėl jų šalies ekonominių sąlygų.