Anot "SIC Gallup Media" direktoriaus Gyčio Juodpusio, tokie tyrimai leis farmacininkams geriau pažinti ir valdyti Lietuvos vaistų reklamos rinką.

"Tyrimai atliekami kas mėnesį, todėl tikslūs duomenys padės vaistais prekiaujančioms įmonėms ir farmacininkams susidaryti tikslų vaistų reklamos konkurencinės aplinkos vaizdą, tiksliai planuoti savo rinkodaros akcijas", sakė G. Juodpusis.

"SIC Gallup Media" kas mėnesį pateiks "Vaistų žinioms" duomenis apie be receptų parduodamų vaistų reklamą Lietuvos spaudoje, radijuje ir televizijoje. Į savo duomenų bazę "SIC Gallup Media" įtrauks ir lauko reklamas. Su receptais parduodamų vaistų reklama bus fiksuojama remiantis specializuotais medicinos ir farmacijos leidiniais - "Gydymo menas", "Lietuvos sveikata", "Medinfo" ir kitais.

Remdamosi "SIC Gallup Media" duomenimis, "Vaistų žinios" publikuos mėnesinę specializuotą ataskaitą, kurioje bus pateikiamos išlaidos vaistų reklamai, vaistų reklamos kiekiai bei fiksuojama reklamos pasiekiama auditorija.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją