Lietuviai kavai ir energiniams gėrimams sukūrė konkurentą

 (164)
Teisininkė ir architektas sugalvojo gėrimą, kuris galėtų būti alternatyva kavai ir energiniams gėrimams. Karštu vandeniu užpilamo gėrimo ingredientai yra matė, kakavos pupelės, žiedadulkės ir kokoso drožlės, o preliminari vienos porcijos kaina sieks 4-5 litus - kaip energinio gėrimo ar puodelio kavos.
"Super Tea Food", Kūrėjų nuotr.

„Jau daugiau nei 10 metų gyvenu labai aktyviai: sportas, šokiai, renginių organizavimas ir verslas – norėdamas įdarbinti savo kūrybinį potencialą iki galo, tiesiog privalai kasdien turėti daug, stabilios ir ilgai išliekančios energijos. Man tonizuojantis kavos poveikis greitai „nuvėsta“ ir virsta tiesiog „kavos nuovargiu“, o kasdien gerdamas energinius gėrimus, manau, rizikuoju savo sveikata, todėl sukūrėme naują, natūralų karšto energinio gėrimo receptą sau ir pavadinome jį „SuperTeaFood“, - pasakoja 30 metų architektas Linas Matulis. - Visi gėrimo ingredientai organiški ir didžiąją jų dalį įmanoma gauti Lietuvoje – šiuo metu dar deramės, kas bus mūsų galutiniais tiekėjais.“

Deimantė Pazdrazdytė
Deimantė Pazdrazdytė
© Asmeninio archyvo nuotr.

Gėrimo receptūrą kartu plėtojusi 29-erių teisininkė Deimantė Pazdrazdytė, šiuo metu auginanti 11 mėnesių sūnų, sako, kad jau dabar draugai rikiuojasi į potencialių pirkėjų gretas ir klausia, kur bei kada galės šio gėrimo įsigyti.

Tikisi iškovoti rinkos dalį

„Potenciali rinka didžiulė: mes esame tarpinis variantas tarp kavos, energinių gėrimų ir ekologiškų produktų bei papildų – kiekviena iš šių rinkų yra milžiniška, skaičiuojanti metinę apyvartą milijardais ir kasmet nuolat auganti. Kokią poziciją mums pasiseks užimti ir kokią rinkos dalį “atkąsti” – pamatysime netrukus“, - įsitikinęs L. Matulis.

Jo manymu, potencialus pirkėjas yra sveiką bei aktyvų gyvenimą mėgstantis kūrybingas žmogus.

Linas Matulis
Linas Matulis
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Kaip sako pats pavadinimas “SuperTeaFood”, mūsų produktas yra arbata-maistas: viena jos dalis užplikoma, t.y. matė, kuri pateikiama arbatos maišelyje, o likusius ingredientus pirkėjas pats kombinuoja pagal savo poreikį, kad gautų labiausiai jam tinkantį skonio variantą, čia taip pat paliekama vietos kūrybingumui, - dėsto L. Matulis. - Iš pradžių turėjome iššūkių dėl skonio: esu prisiekęs matės gerbėjas jau daug metų, tad kuo ji kartesnė, tuo man skaniau. Pasirodo, mano ir visuomenės skoniai gerokai skiriasi, bet Deimantė padarė labai didelį darbą ir per trumpą laiką receptą ištobulino.“

Kol kas, pasak L. Matulio, šio produkto prekyboje dar nėra – recepto testavimas baigtas, o dabar baigiamas produkto pakavimas.

Mato potencialo recepte

Arbatos ir kavos prekybos tinklo „Presto prekyba“ vadovas Aurelijus Glinskis mano, jog 4-5 litų kaina už vieną gėrimo porciją yra normali.

„Tiesa, sunku produktą vertinti jo neparagavus – reikėtų jo ne tik paragauti, bet ir pamatyti, kaip šis gėrimas atrodo. Bet kalbant apskritai, matės arbatų rinkoje yra daug ir įvairių, pavyzdžiui, matė su citrinomis, matė su kokosu, o ir arbatų su kakavos pupelėmis mes turime. Šio produkto idėja manęs labai nenustebino, bet gali būti unikali jo sudėtis“, - dėsto įmonės vadovas.

Tačiau jis abejoja, ar toks gėrimas galėtų atimti dalį rinkos iš prekiaujančių kava.

„Kavai yra 2 tūkst. metų, arbatai – 5 tūkst. metų bei abi rinkoje sėkmingai egzistuoja ir jų vartojimas tik auga. Aišku, pasiūla papildoma naujais skoniais. Jeigu ir šio produkto bazine arbata yra matė, tai yra seniai žinoma arbata, tačiau priedai gali leisti pagaminti labai įdomų mišinuką“, - sako A. Glinskis.

„Presto prekybos“ vadovas pastebi, kad neigiamai kavos pardavimus kavinėse ir baruose greičiau paveikia raginimai taupyti ir gąsdinimai artėjančia krize.

„Kalbant apie kavos rinką - vartojimas kavinėse ir baruose šiemet mažėja ir, manau, svarbi priežastis yra ta, kad mažėja kavos pirkėjų apskritai, o įtakos šiam procesui turi pranešimai apie galimą antrą krizės bangą. Kaip ir 2009 m. žmonės nėjo į kavines, manau, šiuo ir atveju svarbios yra bendros tendencijos“, - pasakoja A. Glinskis.

Jis mano, kad pagrindiniais konkurentais rinkoje išlieka yra kava ir arbata, o energiniai gėrimai yra kitas, su jais nekonkuruojantis, segmentas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Philips“ už 1,9 mlrd. eurų perka JAV medicinos prietaisų bendrovę

Olandų bendrovė „Philips“ susitarė dėl medicinos prietaisus gaminančios JAV įmonės „Spectranetics“ įsigijimo už 1,9 mlrd. eurų kartu su „Spectranetics“ skolomis, skelbia „Reuters“.

Apklausa: vis daugiau britų palaiko mokesčių bei valstybės išlaidų didinimą (2)

Po septynerius metus trukusio konservatorių partijos inicijuoto taupymo vis daugiau britų pradeda pritarti valstybės išlaidų didinimui, kuris būtų finansuojamas iš padidintų mokesčių, rašo CNBC.

„Samsung“ susitarė dėl naujos gamyklos už 380 mln. dolerių statybų Pietų Karolinoje (3)

Pietų Korėjos įmonė „Samsung“ trečiadienį paskelbė sutarusi dėl 380 mln. dolerių vertės buitinės technikos gamyklos JAV Pietų Karolinos valstijoje atidarymo, skelbia „Reuters“.

Pirmasis pasaulyje bankomatas 50-mečio proga virto auksiniu

Praėjus penkiems dešimtmečiams nuo tada, kai įvyko didžioji transformacija žmonių sąmonėje, susijusi su grynųjų pinigų gavimu ir panaudojimo būdais, pirmasis pasaulio bankomatas šios šventinės sukakties proga virto auksiniu.

Klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau (3)

Ir finansų įstaigoms, ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. Tai numatoma įteisinti pakeitus Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą.