Liepos mėn. televizija iš reklamos uždirbo daugiausia

Palyginti su praėjusių metų liepos mėnesiu, išlaidos reklamai televizijoje sumažėjo 15,7 procento.

Kitose žiniasklaidos priemonėse reklamos taip pat sumažėjo. Išlaidos reklamai laikraščiuose krito labiausiai - 39,8 proc. iki 6,81 mln. litų. Praėjusių metų liepos mėnesį laikraščiai iš reklamos gavo 11,32 mln. litų.

Reklamai žurnaluose liepą buvo išleista 2,57 mln. litų - net 57,7 proc. daugiau nei pernai liepą, išlaidos lauko reklamai padidėjo 15,9 proc. iki 1,68 mln. litų.

Radijuje daugiausia buvo alaus reklamos. "Ragutis", "Utenos alus" ir "Švyturys" liepos mėnesį savo produkciją reklamavo dažniausiai iš Lietuvos alaus bendrovių.

Televizijoje liepos mėnesį dažniausiai reklamuotos švaros priemonės, ledai ir kava, lauko reklamai daugiausia lėšų skyrė švaros priemonių, bulvinių traškučių reklamos užsakovai.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Į duomenis neįtraukta reklama, kurią remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Visa Lietuvos reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir siekė 186,9 mln. litų.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Pietryčių Lietuvos regiono plėtros fondas nebus steigiamas (20)

Vieno ekonomiškai silpniausių šalyje Pietryčių Lietuvos regiono, kuriame yra Vilniaus ir Šalčininkų rajonai, plėtros fondas kol kas nebus steigiamas.

Dviejų baseinų Vilniuje statybų konkursus tikimasi paskelbti gruodį (4)

Konkursus dviejų naujų baseinų Vilniuje statyboms tikimasi paskelbti dar šiemet, sako Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Nors ir nežymiai, bet gerėja finansinės padėties šeimoje vertinimas (16)

Per paskutinį mėnesį sumažėjo respondentų, nurodžiusių, kad jų šeimos finansinė padėtis blogėja, rodo naujausia sociologinė apklausa.

Apklausa: pastebimas ekonominės padėties pagerėjimas (46)

Palyginti su prieš metus atlikta sociologine apklausa, pastebimas, nors ir neženklus, ekonominės padėties gerėjimas.

Atsinaujinusi „Mega“ jau laukia savo pinigines atveriančių kauniečių (47)

Šeštadienį, po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.