Kaip informuoja „Lidl Lietuva“ pranešime spaudai, nuo pirmadienio, gegužės 16 d., pradedama aktyvi veikla socialiniuose tinkluose "Facebook" ir "Instagram".

Taip pat bendrovė paskelbė, kokiu šūkiu vilios pirkėjus. "Lidl Lietuva" pasirinko šūkį - "Taip gyventi verta".

DELFI primena, kad bendrovė „Lidl Lietuva“ registruota 2002 m., tačiau pradėjus plėtros planus 2006 m. jie buvo sustabdyti. Savo veiklą Lietuvoje Vokietijos prekybos centras vėl atnaujino 2011 m., tuomet pradėta aktyviai pirkti nekilnojamasis turtas, statomos parduotuvės.

Europoje prekybos tinklas turi apie 10 tūkst. parduotuvių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (264)