Miesto plėtros departamento duomenimis, dabar su lauko reklamos plotų nuomotojais sudaryta 300 sutarčių metams ir pagal jas šiemet surinkta 60.000 Lt daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. O ilgalaikių sutarčių, sudarytų 3–15 m., yra 14.

Pasak Ritos Armonienės, savivaldybės Ekonomikos plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojos, dabar ilgalaikėms sutartims siūloma taikyti didesnį – 1,2 kooficientą ir jas tvirtinti miesto taryboje.

"Reklamos plotų vietų mieste yra ribotas skaičius, o ilgalaikes sutartis sudariusios agentūros gauna garantijas ir užkertamas kelias į rinką įsilieti naujiems verslininkams",– aiškina p. Armonienė.

Lauko reklamos atstovai sulaukę tokių naujienų piktinasi. "Savivaldybė visiškai nevertina ilgalaikių partnerių. Reklama yra verslas, dėl rinkos sąlygų vienos bendrovės bankrutuoja, kitos ateina", – piktinasi Vidmantas Slėnys, UAB "Tūris", Vilniaus filialo "Archartelė" direktorius.

Sutartims pasibaigus, jos bus arba pratęsiamos, arba iš naujo skelbiamas konkursas. Lauko reklamos atstovai nuogąstauja, kad per trumpą laiką gali neatsipirkti investicijos į naujo stendo statybą. "Jei konkurse iš naujo dalyvauja ankstesnis stendo turėtojas, jam nenumatoma taikyti jokių lengvatų",– aiškina Skaistė Ralytė, UAB "Unicom Baltic" direktorė.