Kaip praneša ELTA, alaus daryklos nuo metų pradžios realizavo 18,6 milijono dekalitrų alaus, arba 13 procentų daugiau nei per vienuolika praėjusių metų mėnesių.

Lapkritį, nors ir smuktelėję 5 procentais, didžiausi liko Klaipėdos "Švyturio" alaus bendrovės pardavimai, sudarę 480 tūkstančių dekalitrų.

"Utenos alaus" produkcijos parduota penktadaliu mažiau nei spalį - 297 tūkstančiai dekalitrų.

"Kalnapilio" realizacijos apimtys sumažėjo 7 procentais iki 240 tūkstančių dekalitrų.

Per vienuolika šių metų mėnesių "Švyturys" pardavė 5,14, "Utenos alus" - 4,14, "Kalnapilis" -3,77 milijono dekalitrų, arba atitinkamai 42,7 ir 1 procentu daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

"Vilniaus tauras" lapkritį pardavė 199 tūkstančius dekalitrų alaus, arba 13 procentų mažiau nei spalį, o palyginti su pernykšte vienuolikos mėnesių pardavimų apimtimi, ji ūgtelėjo beveik 25 procentais.

"Ragučio" alaus per lapkritį parduota 138 tūkstančiai dekalitrų, arba tiek pat, kaip ir spalį, tačiau nuo metų pradžios realizacija išaugo 21 procentu.

"Gubernijos" alaus pardavimas praėjusį mėnesį sumažėjo 5 procentais iki 77 tūkstančių dekalitrų. Nuo metų pradžios alaus parduota 962 tūkstančiai dekalitrų, arba 11 procentų mažiau negu pernai.

Lapkritį krito ir mažesniųjų alaus daryklų - "Biržų alaus", "Mažeikių lokio", "Daigos", "Žalsvyčio" bei "Senojo malūno" pardavimas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją