Speciali LAL komisija tyrė incidentą Tel Avivo Ben Guriono oro uoste po to, kai vienas oro uosto darbininkas Izraelio spaudoje pareiškė išgelbėjęs nuo nelaimės LAL lėktuvą.

Darbininkas teigė pakišęs uniforminį batą po Lietuvos "Boeing 737" ratais ir taip jį sustabdęs, kai šis dėl neva sugedusių stabdžių netikėtai pradėjo riedėti link judraus greitkelio.

LAL generalinis direktorius Kęstutis Auryla, penktadienį gavęs komisijos tyrimo išvadas, BNS sakė, jog "El Al" antžeminių paslaugų tiekimo tarnyba šiurkščiai pažeidė antžeminio aptarnavimo taisykles ir laiku po lėktuvo ratais nepakišo specialių stabdymo kaladėlių.

Pasak K. Aurylos, LAL dėl to materialinių nuostolių nepatyrė, todėl nereikalaus finansinės kompensacijos iš "El Al", bet reikalauja, kad Izraelio bendrovė laikytųsi prisiimtų įsipareigojimų tinkamai aptarnauti Lietuvos lėktuvus.

Anot LAL atstovų, rugpjūčio 6 dieną užsakomuoju reisu į Ben Guriono uostą atskridusio Lietuvos "Boeing 737" įgula pusę valandos nesulaukė po lėktuvo ratais pakišant stabdžių kaladėlių ir privažiuojant trapo keleiviams.

K. Aurylos teigimu, nebeįmanoma objektyviai nustatyti, ar lėktuvas per tą laiką išties buvo pradėjęs riedėti, tačiau niekas, be lėktuvo gelbėtoju apsiskelbusio oro uosto darbuotojo, nepatvirtino, kad lėktuvas judėjo. Tai neigė ir lėktuvo įgula.

LAL teigimu, lėktuvo stabdžiai buvo tvarkingi.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją