Linija toliau daugėjant krovinių bei keleivių skaičiui, su nerimu laukiama Lietuvos narystės Europos Sąjungoje (ES), kai kitąmet vežėjai rinksis tarp keltų ir sausumos vežimų, ketvirtadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

Per dešimtį linijos Klaipėda-Kylis veiklos metų jos apkrovimas kasmet augo, ir šiuo metu linijoje dirbančio kelto "Lisco Gloria" apkrovimas siekia 65 procentus. Pasak LBS krovinių rinkodaros vyresniojo vadybininko Ginto Umbraso, į Kylį susieina Oslo ir Geteborgo linijos, iš ten kroviniai keliauja toliau. Tokiu būdu krovinių judėjimą iš Klaipėdos galima pratęsti ir taip lengviau įeiti į rinką.

Linijoje dabar dirba du naujo tipo keltai: "Scandlines" keltas "Svealand" bei LBS - "Lisco Gloria".

Šiemet vasarą "Kauno" keltą linijoje pakeitusi "Lisco Gloria" turi 40 proc. didesnius pajėgumus nei "Kaunas" - ji gali gabenti iki 2,5 tūkst. linijinių metrų krovinio.

Pernai šia linija vežta apie 770 tūkst. linijinių metrų kovinio, šiemet planuojama - 835 tūkst., kitąmet - apie 900 tūkstančių. Anot G.Umbraso, pagal Klaipėdos uosto krovimo rezultatus, apie 1 mln. tonų krovinių perkeliama Kylio linija.

Tačiau keleivių srautas nedidėja taip sparčiai kaip krovinių. Pernai linija vežta daugiau kaip 20 tūkst. keleivių, šiemet planuojama 22 tūkst., kitąmet - 25 tūkstančiai. Dar panašiai tiek perkeliama transporto priemonių .

"Šios linijos paklausa sparčiai didėja, bet kaip keisis padėtis įstojus į ES, neaišku. Ar vežėjai rinksis apmokestintus Europos kelius, ar plūstels į keltus, dar nežinia",- sakė LBS keleivių rinkodaros ir pardavimų grupės vadovas Arvydas Skuodas.

Anot jo, Europos keliai jau dabar apkrauti tiek lengvuoju, tiek sunkiuoju transportu, todėl stengiamasi krovininius automobilius nukreipti į upes, jūras ir geležinkelius.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją