Kuriasi penkta pagal dydį reklamos bendrovė

Dėl susijungimo į penktą pagal dydį reklamos bendrovę pasaulyje susitarė Prancūzijos "Publicis" ir Jungtinės Karalystės "Saatchi & Saatchi" bendrovės.
Už 100 "Saatchi & Saatchi" akcijų "Publicis" sumokės po vieną naujai išleidžiamą savo akciją. Jungtinės grupės rinkos kapitalizacija bus 6,287 mlrd. eurų.

Praėjusiais metais abi reklamos bendrovės gavo 1,674 mlrd. eurų įplaukų.

Susijungimas išplės abiejų bendrovių geografines ribas - 49 proc. bendrų pajamų praėjusiais metais atkeliavo iš Europos, 38 proc. - iš JAV ir dar 13 proc. - iš kitų regionų.

"Susijungimas suteikia išskirtinę galimybę plėtojant patikrintas kiekvienos bendrovės strategijas, didinant ilgalaikio augimo potencialą, derinant paslaugas ir rinkas bei išnaudojant sinergijas padidinti bendrovės akcijų vertę", teigiama bendrame "Publicis" ir "Saatchi & Saatchi" pranešime.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Atnaujinta „Nokia 3310“ sugrįžo į rinką (18)

Atnaujinta legendinio „Nokia 3310“ telefono versija pasirodė prekyboje Jungtinėje Karalystėje - praėjus beveik 17 metų nuo tada, kai buvo pradėta prekiauti pirminiais šio telefono modeliais, informuoja BBC.

Vokietijos verslininkų apklausa: Lietuva – patraukli vieta investicijoms (11)

Remiantis Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų (AHK) įmonių apklausa, 2017 m. Lietuva įvardijama kaip viena geriausių vietų verslui Centrinėje ir Rytų Europoje, rašoma pranešime spaudai.

„Tiffany“ pardavimai JAV netikėtai sumažėjo (1)

JAV papuošalų kūrėjos „Tiffany & Co“ ketvirtiniai pardavimai Šiaurės ir Pietų Amerikoje, didžiausioje gamintojos rinkoje, netikėtai sumažėjo, informuoja BBC.

Lietuvoje atsiras dar vienas bankas (58)

Atsižvelgdama į kredito unijos „Mano unija“ prašymą ir jos atliktus pasirengimo banko veiklai veiksmus, Lietuvos banko Priežiūros tarnyba leido ją pertvarkyti į akcinę bendrovę, rašoma Lietuvos banko pranešime.

Kodėl Afrikai reikėtų atsisakyti grynųjų? (20)

Indija užsimojo pasiekti ambicingą tikslą – tapti ekonomika be grynųjų.