Dabar lyginami šių alaus daryklų rodikliai. Tai labai sudėtinga, nes reikia atsižvelgti į daugybę kriterijų - jų pelningumą, investicijas ir pajėgumus", teigė Skandinavijos koncerno "Baltic Beverages Holding" (BBH) prezidentas Christianas Rammas-Schmidtas (Kristianas Ramas-Šmitas).

Kurią iš trijų alaus daryklų - "Kalnapilį", "Utenos alų" ar "Švyturį" - parduoti, bus nuspręsta tik tada, kai bus nustatytas palankiausias pardavimo variantas ir numatytos geriausios BBH verslo perspektyvos Lietuvoje.

Tačiau sprendimą priimti bus labai sunku, nes rinkoje visi trys žaidėjai yra lygiaverčiai. "Ta gamykla, kurią mes parduosime, ateityje galbūt bus pati naudingiausia", kalbėjo Ch. Rammas-Schmidtas. Vis dėlto, anot jo, didelių pokyčių Lietuvos alaus rinkoje, pardavus vieną bendrovę, nebus.

"Esminis dalykas, kurį turėtume aiškiai suprasti, - kuris alus - "Švyturio", "Kalnapilio" ar "Utenos alaus" - rinkoje uždirbs daugiausia pinigų per artimiausius 5-10 metų", sakė "Švyturio" generalinis direktorius Tomas Kučinskas.

BBH prezidentas sakė, kad kol kas niekas oficialiai nepareiškė norįs įsigyti vieną iš bendrovių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją