Moteris gegužės 26 dieną už iš„Bauer International” užsisakytus lamų kailio patalus sumokėjo 300 Lt pirminę įmoką. Tačiau grįžusi ji apsigalvojo: nutarė, kad nori ne lamų, o kupranugarių vilnos patalų. Paskambinusi vadybininkui sutarė dėl tokio pakeitimo. Po kelių dienų pirkinį į namus Ukmergėje atvežė pasiuntinys. G.Trojeckienė vairuotojui perdavė dar 3435 litus.

Tačiau vos jam išvykus moteriai kilo abejonių, kad patalynė ne tokia, kokią ji matė restorane: paklotas skyrėsi nuo antklodės, skirtingos buvo ir abi antklodės pusės. Moteris surašė pareiškimą, kad nori atsisakyti pirkinio ir atgauti pinigus, juolab kad galimybė per 7 dienas grąžinti prekę buvo įrašyta ir sutartyje su pardavėju.

Moteris surašė pareiškimą, kad nori atsisakyti pirkinio ir atgauti pinigus, juolab kad galimybė per 7 dienas grąžinti prekę buvo įrašyta ir sutartyje su pardavėju. Oficialaus atsakymo ukmergiškė sulaukė prabėgus dar 25 dienoms. „Bauer” teigė, kad klientė pavėlavusi parašyti prašymą grąžinti pinigus.

Ne maisto produktų inspekcijos darbuotojų išvada buvo nepalanki ukmergiškei – vartotojos pretenzija ją tyrusiai inspektorei nepasirodė pagrįsta.

Tačiau moteris nenuleido rankų – surašė skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT). Ši įstaiga grąžino skundą ne maisto produktų inspektoriams. Antrą kartą tą patį skundą tyrė Šiaulių inspektoriai. Šįkart sprendimas buvo palankus G.Trojeckienei.

Klausimų nebekyla ir pačiam „Bauer International”. „Mes priėmėme sprendimą grąžinti pinigus. Kada nutarėme? Šiandien. Tiksliau, vakar. Baigsiu rašyti raštą ir išsiųsiu jį klientei”, – praėjusios savaitės pabaigoje išgirdusi „Lietuvos ryto” klausimą tepasakė „Bauer International” direktoriaus pavaduotoja Rasa Almantienė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją