Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė tvirtino, kad jie nuolat reaguoja į konkurentų kainų pokyčius.

„Rinka, kurioje dirbame, yra labai konkurencinga, tad vienokių ar kitokių rinkodaros sprendimų matome praktiškai kiekvieną mėnesį. Manome, kad toks sprendimas gali paveikti rinką, greičiausiai poveikis bus trumpalaikis, bet kol kas sunku pasakyti, kokia bus to poveikio kryptis ar mastas. Mes nuolat stebime rinką ir visada reaguojame į konkurentų kainų pokyčius. Šis kainų pokytis taip pat ne išimtis – šiuo metu analizuojame paskelbtas kainas, o mūsų strategija – pasiūlyti tokias pat geras kainas, kaip ir didžiausi mūsų konkurentai – nesikeičia“, - DELFI sakė ji.

Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis tvirtina, kad jų tinklas sausio pabaigoje pirmasis užfiksavome daugiau kaip 100 būtiniausių produktų kainas, užtikrindamas, kad šių produktų kainos yra ne didesnės nei pernai metų lapkritį, o kai kurios kainos yra ir mažesnės.

Andrius Petraitis
„Visuomet teigiamai vertiname iniciatyvas, palengvinančias pirkėjų apsipirkimą ir leidžiančias jiems sutaupyti. Nuolat ieškome būdų, kaip mūsų pirkėjams pasiūlyti kokybiškus produktus geriausia kaina. Neseniai prekybos tinkle sumažinome trijų didžiųjų pieno produktų tiekėjų produkcijos kainas“, - DELFI komentavo jis.

Tuo metu „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis DELFI sakė, kad „Maximos“ žingsnis didesnės įtakos rinkai neturės.

Maxima“ pareiškimą vertiname daugiau kaip viešųjų ryšių ir rinkodaros akciją, kuri negali turėti didesnės įtakos rinkai.„Norfa“ prekybos tinklas visada pasižymėjo žemomis kainomis. „Norfos mažmena“ ir šiais metais siūlo patrauklias kainas pirkėjams, ypač gausių akcijų „praktiškomis valandomis“ metu. Manyčiau, kad nepaisant šių „Maxima“ pastangų, mūsų konkurentams nepavyks pavyti „Norfos“ šioje srityje“, - tvirtino jis.

DELFI primena, kad antradienį prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė vidutiniškai 13 proc. sumažinusi daugiau nei tūkstančio kasdieninių prekių kainų.

Antradienį surengtoje spaudos konferencijoje bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris pripažino, kad „Maxima“ tokio žingsnio ėmėsi pamačiusi pernai sumažėjusią rinkos dalį, mažiau nei rinka augusią apyvartą, mažėjusį apsipirkimų skaičių, išaugusį prekybinių plotų skaičių Lietuvoje ir šiek tiek pasikeitusį pirkėjo požiūrį.

DELFI kalbinti specialistai neatmeta, kad tokio žingsnio prekybos tinklas galėjo imtis ir ruošdamasis Vokietijos mažų kainų tinklo „Lidl“ atėjimui į Lietuvą.

Šis tinklas neskelbia tikslios parduotuvių Lietuvoje atidarymo datos, tačiau rinkos specialistai svarsto, kad jos pradės veikti pabaigus logistikos centrą prie Kauno. Jo statybų pabaiga numatyta šią vasarą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (209)