Komercinė televizija siekė stabdyti TV metrų projektą

 (17)
Didžiausia šalies televizijos, radijo ir spaudos auditorijos bei reklamos monitoringo tyrimus atliekanti kompanija “SIC Gallup Media” šiandien paskelbė, kad viena iš Lietuvos komercinių televizijų siekia daryti įtaką naujausios auditorijos tyrimų technologijos – “TV metrų” - projektui.
“Panašu, kad konkrečiais veiksmais siekta išsiaiškinti “TV metrų” projekto respondentų adresus. Atsirado pavojus, kad tuo galėjo būti siekiama daryti jiems tiesioginę įtaką, stengiantis paveikti tyrimų rezultatus bei kenkti projekto įgyvendinimui”, - teigė “SIC Gallup Media” direktorius Gytis Juodpusis.

Pirmasis toks pavojingas atvejis užfiksuotas Šeštokuose, kurie metų pradžioje buvo paminėti kaip pavyzdys, kad “TV metrų” sistema yra diegiama ne tik didžiuosiuose miestuose.

Pasak direktoriaus, po šio nutikimo “TV metrų” sistema nedelsiant buvo išimta iš namų ūkio, kuriame buvo atliekamas tyrimas.

Vadovaudamasi “ESOMAR” bei Pasaulinėmis Televizijos auditorijos matavimo taisyklėmis (“TAM Standarts”), “TV metrų” tyrimą atliekanti bendrovė niekam neteikia duomenų apie tyrime dalyvaujančius respondentus. Tokius komercinės televizijos veiksmus G.Juodpusis įvardijo kaip neetiškus ir pavojingus visai TV rinkai.

Jis atsisakė įvardinti, kokia televizija siekia daryti įtaka “TV metrų” projektui. “Tai pavojingas atvejis, labai griežtai vertinamas visame pasaulyje, ir tai būtų sunkus kaltinimas, todėl, kol neturėsime visų įrodymų, nepaskelbsime televizijos vardo”, - sakė p. Juodpusis DELFI. Šiuo metu “SIC Gallup Media” bando išsiaiškinti, ar tai buvo pavieniai atvejai, ar tendencija.

Investavusi per 1 mln. litų, “SIC Gallup Media” Lietuvoje šį projektą pradėjo vykdyti praėjusių metų rudenį. 250 “TV metrų” sistemų įrengta 197 namų ūkiuose, tyrime dalyvauja apie 640 respondentų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Dubajuje pasirašytas latviškų maisto produktų sertifikavimo susitarimas (6)

Dalyvaujant Latvijos prezidentui Raimondui Vėjuoniui sekmadienį prasidėjusioje tarptautinėje parodoje „Gulfood“ Dubajuje pasirašytas latviškų maisto produktų sertifikavimo tarpusavio supratimo memorandumas, atveriantis jiems Persijos įlankos rinką.

E. Leontjevos receptas: ką daryti, kad nieko netrūktų (165)

Kai kur buvo laikoma, kad pasaulį išvydę naujagimiai stokoja žmogiškumo, o dėl tokio trūkumo juos trumpam pakepdavo ant ugnies. Kiekvienas suaugęs irgi ko nors stokoja, o tą puikiai išnaudoja visų šalių politikai. Pinigai nekalti dėl žmonių nepritekliaus, jie tėra priemonė stoką panaikinti.

Austrijos teismas nurodė paleisti Ukrainos oligarchą (15)

Austrijos teismas penktadienį nurodė paleisti ukrainiečių oligarchą Dmytro Firtašą, kuris buvo suimtas anksčiau šią savaitę dėl įtariamų jo sąsajų su organizuotu nusikalstamumu Ispanijoje.

Iš rinkos surenkama dar 3 pavadinimų „Mamuko“ produkcija papildyta įmonės komentaru (57)

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba informuoja, kad gavus laboratorinių tyrimų rezultatus, įmonei UAB „Biogami“ nurodyta iš rinkos surinkti 3 pavadinimų (iš viso 18 partijų) produktus, pagamintus iš galimai netinkamos kokybės ryžių žaliavos.

Vilniečiams žada pigesnį vandenį (33)

„Vilniaus vandenys” 2016 metais pasiekė 40,6 mln. eurų apyvartą, kuri buvo 0,2 proc. didesnė nei 2015 metais. Įmonės EBITDA per metus išaugo penktadaliu iki 13,9 mln. eurų (2015 metais buvo 11,7 mln. eurų), o grynasis finansinis pelnas pasiekė 20,1 mln. eurų, skelbia bendrovė.