Vartotojų pritraukimo klausimas aktualus kiekvienam verslui, nesvarbu, kokių pajėgumų jis yra.
© Organizatorių archyvas

Birželio 6 d. vyksiančiame didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ įžvalgomis dalinsis savo sričių profesionalai: „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas, skaitmeninės rinkodaros vadovė Dovilė Filmanavičiūtė-Miss Sheep ir vienas iš „Soundest“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Egzistuoja daugybė būdų ir metodų – vieni jų naujesni ir itin madingi, kiti, lyg ir pergyvenę savo šlovės amžių, bet vis dar paveikūs, jei mokama jais naudotis tinkamai. „#LAUNCH 2017“ pranešėjai sutiko atskleisti keletą savo pastebėjimų, naudingų kiekvienam naujam ir jau stabiliai veikiančiam verslui.

„Facebook“ – judriausia priemonė

Šiandienė verslo rinkodara sunkiai įsivaizduojama be aktyvios veiklos „Facebook“ platformoje. Dažnai čia verslas suranda didžiąją dalį savo klientų, o vartotojai nesunkiai gali sekti naujienas ir susipažinti su naujaisiais verslais.

Atrodytų, šis socialinis tinklas jau išnarstytas iki smulkiausių detalių, tačiau „Socialaus marketingo“ vadovas A. Žakas įsitikinęs, kad atrasti šį bei tą naujo „Facebook“ tinkle tikrai galima.

Arijus Žakas
Arijus Žakas
© DELFI / Domantas Pipas

„Nėra dinamiškesnio sklaidos kanalo nei „Facebook“. Jis keičiasi labai greitai, kiekvieną savaitę atsiranda naujovių ar anksčiau nebuvusių galimybių. Norint gauti iš šio kanalo maksimalią naudą, reikia žinoti, kiek daug yra techninių galimybių, kad visas jas išnaudotume ir veiktume maksimaliai sėkmingai“, – teigia pašnekovas.

Anot A. Žako, didžiausia bėda, kad kartais verslas į komunikaciją „Facebook“ tinkle žiūri vis dar paviršutiniškai ir atlikdami tam tikrus veiksmus patys iki galo nesuvokia, kam to reikia ir ar tai bus veiksminga vartotojams pritraukti ir išlaikyti.

„Pats svarbiausias sėkmės garantas „Facebook“ tinkle – suprasti, ką ir kodėl ten darome.

Didelė dalis klaidų atsiranda tada, kai prekių ženklai atlieka kažkokius veiksmus tik dėl to, kad kažką darytų. Jeigu jie identifikuotų tikslą, pažintų savo tikslinę auditoriją ir tuomet susidėliotų aiškų planą, rezultatas būtų daug geresnis“, – patikina A. Žakas.

Naujienlaiškių subtilybės

Neretai be reikalo nuvertinami asmeniškai el. paštu siunčiami naujienlaiškiai. R. Laurinavičius atskleidžia „Soundest“ patirtį, kad tai vis dar gali būti itin paveiki ir naudinga priemonė.

„Naujienlaiškis turi skelbti aiškią žinutę: ar tai išpardavimas, ar nauja kolekcija ir pan. Pasiūlymas turėtų būti vertas prenumeratorių dėmesio.

Prenumeratoriai gali pasijusti apgauti, jei laiško pavadinimas bylos apie paskutinį vasaros išpardavimą, o laiške perskaitys, kad kelioms prekėms suteikiama 5 proc. nuolaida.

Kažin, ar nusivylęs pasiūlymais prenumeratorius kitą kartą skubės vėl atsidaryti jūsų laišką. „Soundest“ patirtis rodo, kad labai gerai veikia proginiai naujienlaiškiai: kepsninės prieš pat Jonines, moteriški apatiniai Valentino dienai, raudoni pledai Kalėdoms ir t. t.“, – patirtimi dalijasi pašnekovas.

„Soundest“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius
„Soundest“ bendraįkūrėjas Rytis Laurinavičius
© Įmonės archyvas

Specialistas pataria atkreipti dėmesį į tai, kad tobulėjant technologijoms didėja ir naujienlaiškių galimybės. Tinkamai jas išnaudojus, vartotojas gali būti sužavėtas, o jo dėmesys prikaustytas ilgam laikui.

„Vertėtų nepamiršti ir vis tobulėjančių naujienlaiškių galimybių – siųsti interaktyvius laiškus su reprezentaciniu vaizdo įrašu, animuotaisiais paveikslėliais, pasiūlyti prenumeratoriams momentinę loteriją ar ką nors panašaus“, – teigia R. Laurinavičius.

Vartotojus žavi nuoširdumas

Skaitmeninės rinkodaros specialistė D. Filmanavičiūtė vis dažniau pastebi, kad vartotojai vertina turinį, tačiau jis turi būti natūralus, naudingas ir svarbiausia – nuoširdus. Pašnekovė pabrėžia, kad įžūlios ir vien pirkti skatinančios reklamos nebežavi vartotojo, todėl reikia ieškoti žmogiškesnių sprendimų.

Dovilė Filmanavičiūtė
Dovilė Filmanavičiūtė
© DELFI / Andrius Ufartas

„Pastebėjau, kad kartu su turinio rinkodaros atgimimu, madingas vėl tapo nuoširdumas. Reklama kaip reklama žmones veikia kur kas menkiau nei tie sprendimai, kuriuos sukuria empatiški, įsigilinę, įžvalgūs prekių ženklai.

Tai labai džiugina, nes tokia reklama ne tik siekia verslo tikslų, tačiau ir padeda mums visiems gyventi turiningiau. Tikiuosi, kad ši tendencija tik stiprės ir mes niekada negrįšime prie komunikacijos „pirk arba mirk“ tono“, – viliasi D. Filmanavičiūtė.

Daugiau įžvalgų – birželį

Didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH“ patirtimis dalinsis geriausi savo sričių lyderiai. Jie atskleis verslo įžvalgas, pasidalins inovatyviais sprendimais, padėsiančiais pritraukti vartotojų, plėsti veiklą ar didinti žinomumą.

Pirmą kartą bus organizuojami ir įvairūs mokymai, kuriuos išklausę dalyviai gaus pažymėjimus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Eurostatas: Lietuvos BVP augimas antrąjį ketvirtį – vidutiniškas (2)

Lietuvos bendrojo vidaus produkto (BVP) augimas antrąjį šių metų ketvirtį prilygo visos Europos...

Nedarbas Didžiojoje Britanijoje pasiekė žemiausią lygį nuo 1975 m.

Nedarbo lygis Didžiojoje Britanijoje antrąjį šių metų ketvirtį krito nuo 4,5 proc. iki 4,4...

ECB: „Brexit“ besiruošiantys britų bankai atsilieka nuo grafiko

Į Europos Sąjungą ( ES ) po „Brexit“ planuojantys persikelti britų bankai pasiruošimo etape...

Lanksčių darbo sutarčių paradoksas: britai prašo daugiau darbo (1)

Pagal vadinamąsias lanksčiąsias sutartis dirbantys Jungtinės Karalystės gyventojai maldauja...

Vyriausybė naikina Konsultavimo ir ekspertizių centrą (1)

Vyriausybė trečiadienį nusprendė naikinti viešąją įstaigą „Konsultavimo ir ekspertizių...

Top naujienos

A. Užkalnis. Blogybių šaknis yra dviratininkai (151)

Nežinau, ar jūs pastebėjote, bet mūsų vasarėjančioje Lietuvoje (iki kitų metų tikrai...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (35)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (25)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Lengvai ir gaiviai vakarienei: cukinijų ir vištienos kepsneliai (2)

Šiuo metu daugelio virtuvėse galima rasti vieną kitą cukiniją , tad šie kepsneliai – visų...

7 vietos pasaulyje, kur žmonės valgė žmones (2)

Kanibalizmas anksčiau pasaulyje buvo gana paplitęs reiškinys, pasakytų antropologai. Kartais jį...

Mažu uždarbiu Palangoje skundžiasi ne visi: vos per 3 valandas – 200 eurų (26)

Iš Basanavičiaus gatvės kavinių sklinda muzika, tiesa, įvairovės nedaug, dažniausiai nevykusiai...

Girtas vairavęs „Oro navigacijos“ skrydžių valdymo viršininkas tikisi įspūdingos išeitinės (152)

Visiškai girtas prie vairo pagautas valstybės valdomos įmonės „ Oro navigacija “ Vilniaus...

Ruso oligarcho vestuvių puotoje – neregėta prabanga: milijonus kainuojantis žiedas, 8 aukštų tortas ir dvi nuotakos suknelės (11)

Rusas oligarchas Aleksejus Šapalovas vedė modelį Kseniją Cariciną (27 m.). Prabangi vestuvių...

Lietuvoje išaugo sergamumas infekcine mononukleoze: kaip apsisaugoti (4)

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) duomenimis, per pirmą šių metų pusmetį Lietuvoje...

Rungtynės tarp Lietuvos ir Rumunijos vyks be žiūrovų (17)

Penktadienį, rugpjūčio 18 d. Rygoje vyksiančios kontrolinės krepšinio rungtynės tarp Lietuvos...