Be to, anot jo, tai skatintų mažinti darbuotojų skaičių uosto įmonėse.

Penktadienį Klaipėdos meras kreipėsi į premjerą Andrių Kubilių, kuris yra ir Tranzito komiteto pirmininkas, prašydamas užtikrinti, kad bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" nedidintų krovinių pervežimo tarifų, "negąsdintų" krovinių siuntėjų bei nedidintų nedarbo Klaipėdos uoste bei visame šalies tranzito komplekse.

"Lietuvos geležinkeliai" krovinių pervežimo geležinkeliais tarifus ketina padidinti 18 procentų.

"Krovinių siuntėjai NVS šalyse, sužinoję šiuos planus, jau formuoja naujus krovinių srautus, dėl to Klaipėdos krovos kompanijos artimiausiu metu gali netekti 50-70 proc. iki šiol perkraunamų krovinių", rašoma E. Gentvilo kreipimesi.

Patys "Lietuvos geležinkeliai", anot mero, pripažįsta, jog tarifų padidinimas sumažins krovinių srautą į Klaipėdos uostą 40-50 procentų.

E. Gentvilas teigia, kad aktyvi ir racionali krovos įmonių veikla negali užtikrinti tranzitinių krovinių srauto per Lietuvą.

Apie 70 proc. krovinių, perkraunamų Klaipėdos uoste, yra tranzitiniai. Trylika uosto bendrovių sėkmingai dirba, nekeldamos krovos įkainių. Pernai uoste buvo perkrauta 15 mln. tonų krovinių, šiemet per 8 mėnesius perkrauta jau 14 mln. tonų.

Be to, anot uostamiesčio mero, pakėlus pervežimo tarifus, Klaipėdos krovos kompanijos bus priverstos atleisti 300-500 darbuotojų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją