Nerijus Kuzma, AB "Klaipėdos maistas" direktorius komercijai, DELFI sakė, jog šiemet kompanijos nuostoliai sieks apie 2 mln. Lt.

"Tai įvyko dėl keleto priežasčių: AB "Klaipėdos maistas" turi didelę teritoriją, kurios tik dalį išnaudoja gamybai, taip pat daugiau darbuotojų, nei mūsų konkurentai, o tokia įmonė turi būti nedidelė ir mobili", - aiškino N.Kuzma.

Tačiau "Klaipėdos maisto" gaminiai iš rinkos nedings ir bus toliau žymimi tuo pačiu prekės ženklu. "Į šių gaminių paruošimo technologijų kūrimą ir kokybės užtikrinimą buvo įdėta pernelyg daug lėšų, kad būtų galima lengvai jų atsisakyti. Juo labiau kad šią produkciją galima gaminti kitose įmonėse", - teigė AB "Klaipėdos maistas" valdybos pirmininkas Gintaras Valančius. Pasak jo, didelėmis visų darbuotojų pastangomis pasiektas labai geras "Klaipėdos maisto" prekės ženklo žinomumas, su šiuo ženklu siejama aukšta kokybė ir didelis pasirinkimas.

Dalis prekės ženklų pagal licenciją atiteks UAB "Vilkė", kuri jau dabar gaminą dalį "Klaipėdos maisto" ženklu pažymėtos produkcijos. Šiuo metu UAB "Vilkė" pirmoji iš Lietuvos mėsos perdirbimo įmonių artimiausiu metu tikisi gauti Europos Sąjungos sertifikatą.

Teisė gaminti "Klaipėdos maisto" prekės ženklu pažymėtą produkciją taip pat bus suteikta UAB "Klaipėdos mėsinė". N.Kuzma užtikrino, kad "Klaipėdos maisto" prekės ženklu pažymėtą produkcijos kokybė bus išlaikyta ir prižiūrima.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją