Elektroninės prekybos milžinė nurodo, kad jos pardavimų apimtys pasiekė 7,86 mlrd. JAV dolerių vos per pirmąsias 10 prekybos maratono valandų, o šis paprastai trunka visą parą. Praėjusiais metais prekių įsigyta už iki šiol rekordinę 9,3 mlrd. JAV dolerių sumą.

„Vienišių diena“, dar žinoma kaip „Dvigubo vienuoliktuko“ diena, nes tai yra lapkričio 11-oji, Kinijos mažmenininkėms tampa vienu svarbiausių įvykių per visus metus.

„Alibaba“ atstovų teigimu, per pirmąsias aštuonias prekybos minutes pirkėjai įsigijo prekių už 1 mlrd. JAV dolerių. Per pirmąją valandą rodiklis pasiekė 3,9 mlrd. JAV dolerių, t. y. beveik dukart lenkė praėjusiais metais užfiksuotą sumą.

Palyginimui, per didžiausia prekybos internetu diena JAV laikomą „Kibernetinį pirmadienį“ buvo įsigyta prekių už 1,35 mlrd. JAV dolerių.

Tiesa, pirkėjų internetu aktyvumo ekspertai nesieja su galimu Kinijos ekonomikos pakilimu. Paprastai žmonės iš anksto taupo pinigų, kuriuos išleidžia šią dieną, o naujausi duomenys vis dar rodo šalies ūkio plėtros sulėtėjimą. Smuko ir infliacija, ne maisto prekių kainos spalį krito 0,3 proc., o tai rodo, kad vartotojų aktyvumas Kinijoje ir toliau menksta. Šios ilgalaikės tendencijos pakeisti negali net „Vienišių dieną“ galimi nauji pardavimų rekordai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)