Pasak "Juta" generalinio direktoriaus Kęstučio Švedo, iš Lietuvoje važinėjančių milijono automobilių net 96 procentai jų yra senesni kaip 8 metų. Todėl jie visi yra potencialūs jau pradėtos statyti senų automobilių perdirbimo įmonės "klientai".
Tikimasi, jog pirmieji automobiliai bus perdirbti ateinančių metų pabaigoje. Perdirbtų, ne senesnių kaip dešimties metų automobilių dalys bus tiekiamos prekybai, tepalai ir jais permirkę filtrai pateks į katilines, guma bus smulkinama ir naudojama statybinėms medžiagoms gaminti.
Kitas detales - įvairias plastmases paims plastmasės produkcijos gamintojai, akumuliatoriuose esančią rūgštį ketinama naudoti chemijos pramonėje, metalas bus presuojamas ir atiteks supirkėjams ar perdirbimo įmonėms. Šiuo metu su įvairiomis gamyklomis jau pasirašyti preliminarūs susitarimai.