Bendrovės "Jungtinis alaus centras", platinančios šių alaus daryklų produkciją, rinkodaros direktorius Mindaugas Šeštokas BNS sakė, kad "Utenos alaus" pardavimų augimą lėmė šiek tiek šiltesni orai, taip pat didesnė į skardines išpilstyto "Auksinio alaus", kuris rugpjūtį buvo platinamas visoje Lietuvoje, pardavimai.
"Kalnapilio" alaus pardavimai išaugo dėl prasidėjusios akcijos, kurios laimėjimų fondas - 100 tūkst. litų. Tuo tarpu kitų Panevėžio įmonės alaus rūšių, pasak M. Šeštoko, buvo parduodama tiek pat, kiek ir kitais mėnesiais.
"Nuo pavasario, kai pradėjome gaminti naujų rūšių alų, tokio ryškaus šuolio dar nebuvo, išskyrus ledinio alaus pasirodymą rinkoje. Tikimės, kad dauguma vartotojų pamėgs ir "Kalnapilio" alų", teigė rinkodaros direktorius.
Tačiau rugpjūčio mėnesį "Kalnapilio" ir "Utenos alaus" apyvarta, palyginti su 1999-ųjų rugpjūčiu, smuko atitinkamai 13,3 ir 5,5 procento.
Alaus daryklų kontrolinį akcijų paketą valdo Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding".