Alaus daryklos apyvarta per aštuonis šių metų mėnesius siekė 62,867 mln. litų, pernai tuo pačiu laikotarpiu - 65,031 mln. litų.

Rugpjūčio mėnesį "Kalnapilio" pardavimai buvo 8,513 mln. litų - 7,9 proc. mažesni nei 1999-ųjų rugpjūtį, BNS pranešė "Jungtinio alaus centro", platinančio įmonės produkciją, atstovė ryšiams su visuomene Rita Mikailienė.

Šiais metais Panevėžio įmonė, iš esmės atnaujinusi alaus rūšių asortimentą bei pradėjusi vienintelė Lietuvoje gaminti "ledo" alų, tikėjosi, jog pardavimai dar labiau išaugs. Tačiau šalta vasara šių lūkesčių nepateisino.

Šiemet "Kalnapilis" pardavė 2,975 mln. dekalitrų (dal) alaus ir užėmė 21,6 proc. Lietuvos alaus rinkos.

Įmonės įstatinis kapitalas - 25,42 mln. litų. Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH) valdo 86,3 proc. "Kalnapilio" akcijų.

Alaus daryklos akcijos kotiruojamos Nacionalinės vertybinių popierių biržos Oficialiajame sąraše. Vieno lito nominalios vertės akcijos kaina ketvirtadienį buvo 3,4 lito.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją