Idėja kilo iš asmeninės problemos

A. Staniulienė pasakoja, kad verslas ją traukė dar studijuojant. Jai visada norėjosi sukurti ir turėti ką nors savo. „Dabartinio mano verslo idėja atsirado gana spontaniškai, bet pati mintis apie verslą buvo jau nuo studijų laikų. Mes tada su draugais sėdėdavome, galvodavome, ką būtų galima įdomaus atvežti iš užsienio. Aišku, tada pinigų ir galimybių niekam nebuvo. Buvo tik ta studentiška svajonė“, – prisimena pašnekovė.

O „MyDay.lt“ idėja atsirado dėl visiškai asmeninių priežasčių, kone sprendžiant savo pačios problemą. „Tai įvyko visiškai atsitiktinai. Tikrai neturėjau svajonės dirbti su suknelėmis ir pan. Prie vestuvių labiau prisiliečiau būtent dėl savųjų. Po jų nežinojau, ką daryti su savo vestuvine suknele. Vieną dieną važiuojant automobiliu vyras manęs eilinį kartą paklausė, ką aš darysiu su ta suknele. Atsakiau, kad nežinau, nes nėra kur ją parduoti. Jis pasakė, kad tada man reikėtų imti ir pačiai tokią vietą sukurti. Tai buvo ta užuomazga“, – pasakoja A. Staniulienė.

Reikia kantrybės ir stiprybės

Verslas nėra lengvas pasivaikščiojimas. Einant į verslą reikia pasiruošti išbandymams. „Gal kaip nudegimą galima įvardyti tai, kad kurdamas verslo viziją viską idealizuoji, o tas kelias iki tikslo nenueinamas per vieną naktį. Tikrai viskas nėra taip paprasta ir greita. Reikia turėti kantrybės. Kartais pritrūksta ir fizinių jėgų, ir morališkai pasijunti išsekęs. Būna daug bemiegių naktų, išgyvenimų, svarstymų. Bet koks verslas daromas ne tik dėl savirealizacijos, bet ir dėl finansinės sėkmės, o ji tikrai taip greitai neateina. Tai užtrunka“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Kokios klientės yra nuotakos? Juk su vestuvėmis siejamas ne tik grožis, bet ir nemenka dozė streso. „Sutikčiau, kad nuotakos yra vienos sudėtingiausių klienčių. Todėl aš sąmoningai ir nesuku į vestuvių planavimą. Mano darbas yra tik dalis to planavimo – suknelės rinkimasis. Tai yra pati maloniausia ir smagiausia planavimo dalis. Pas mane visos klientės ateina su labai geromis emocijomis, puikia nuotaika“, – sako A. Staniulienė.

Svarbu turėti moralinę atramą

Pašnekovė sako, kad verslauti jai būtų be galo sunku be tam tikros paramos sistemos, užnugario. „Man labai padeda mano šeima, vyras. Tai visų pirma moralinė parama. Moterys gali būti labai emocionalios, besimetančios į kraštutinumus. Mano vyras mane įstato į vėžes, suteikia tokio realaus suvokimo ir visada mane palaiko. Svarbu ir tai, kad vyras leidžia man atsiskleisti, kartais neparnešti pinigų į bendrą kasą, o panaudoti juos verslo plėtrai. Be jo negalėčiau to daryti“, – svarsto ji.

Kai yra kas tave palaiko, kurti verslą daug lengviau. Pagaliau norisi sau įrodyti, kad gali. „Motyvacijos prideda tie geri atsiliepimai, kurių gaunu iš klientų, žmonių, kurie naudojasi mano puslapiu. Kitas dalykas yra nenoras viešai parodyti savo nesėkmę. Aš noriu įrodyti, kad galiu. Tai toks išdidumas, ambicija parodyti, kad galiu. Aš irgi galiu sukurti, įgyvendinti, uždirbti. Kai užklumpa sunkesnės akimirkos, dar sykį primenu sau, kad tikrai nepasiduosiu“, – atskleidžia A. Staniulienė.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: „Swedbank“, AB, dantų pasta „Ecodenta“, prekybos ir pramogų centru „Ozas“, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA), Mykolo Romerio universitetu, naujienų portalu „Delfi“ ir „Žinių radiju“.

Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje.

O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų leidinį.