Jungtinėje Karalystėje masine preke tapusi „The Body Shop“ produkcija Lietuvoje - prabanga

 (224)
Kūno priežiūros „The Body Shop“ produkcija Jungtinėje Karalystėje vartojama masiškai. Sviestmedžių kūno sviestą, bananų šampūną ar kanapių rankų kremą įsigyti gali net ir mažesnes pajamas gaunantys šalies gyventojai. Tuo metu Lietuvoje „The Body Shop“ parduotuvės klientų sulaukia gana retai ir į jas užsuka tik prabangos prekes sau galintys leisti žmonės.
Jungtinėje Karalystėje masine preke tapusi „The Body Shop“ produkcija Lietuvoje - prabanga
© Shutterstock nuotr.

Palyginus kosmetikos ir kūno priežiūros produktų kainas Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Lietuvoje galima įsitikinti, kad „The Body Shop“ produkciją mūsų šalyje sau gali leisti naudoti didesnes pajamas nei JK gaunantys asmenys.

Peržiūrėjus abiejų šalių parduotuvių internetiniuose puslapiuose skelbiamas kainas Lietuvoje pigesnių prekių aptikti nepavyko. Tačiau galima pamatyti, kad anglai už šią produkciją moka apie 10-50 proc. mažiau.

„The Body Shop“ Lietuvos regiono vadovė Skaistė Tarvydienė tikina, kad kainos Baltijos šalyse labai nesiskiria, tiesiog britai naudoja daugiau marketingo priemonių – nuolat ir ilgai siūlomos nuolaidos, skelbiamos įvairios akcijos.

„Visame pasaulyje, išskyrus Didžiąją Britaniją, parduotuvės dirba franšizės principu. Tai šiek tiek padidina kainas. Mes esame ne gamintojai, o pardavėjai. Pavyzdžiui, Maskvoje kainos yra dar du kartus didesnės nei pas mus“, - teigė „The Body Shop“ atstovė Lietuvoje.

The Body Shop“ prekė

Kaina Lietuvoje Kaina Didžiojoje Britanijoje
Sviestmedžių sviestinis lūpų kremas

29,00 Lt

17,60 Lt (4 svarai)

Kanapių apsauginis rankų kremas (100 ml)

44,00 Lt

44 Lt (10 svarų)/akcija 22 Lt (5 svarai)

Kakavos kūno šveitiklis

61,00 Lt

55 Lt (12,50 svarų)

Pipirmėčių vėsinamasis pėdų purškiklis

25,20 Lt

22 Lt (5 svarai)

Apsauginiai lūpų dažai

41,50 Lt

37 Lt (8,5 svaro)

Kanapių apsauginis lūpų pieštukas

29,00 Lt

17,60 Lt (4 svarai)

Alavijų apsauginis paakių kremas

61,50 Lt

42 Lt (9,5 svaro)

Bananų plaukų šampūnas

29,00 Lt

17,60 Lt (4 svarai)

Pasak jos, pagrindinių produktų kainos beveik nesiskiria: „Tiesiog Anglijoje jie turi daugiau akcijų. Jas ilgai laiko ir dėl toks įspūdis susidaro. Jei lygintumėte kainas be akcijų ir nuolaidų, tai jokio skirtumo tikrai nepamatytumėte. Tarkime, kūno sviestas, kuris yra populiariausias produktas ir mūsų vizitinė kortelė, gal tik 10 proc. brangesnis”, - kalbėjo S. Tarvydienė.

Pašnekovė pripažino, kad Didžiojoje Britanijoje, kur įsikūrę produkcijos gamintojai, „The Body Shop“ prekės yra prieinamos kiekvienam, o Lietuvoje – didesnes pajamas gaunantiems klientams.

„Didžiojoje Britanijoje produkcija yra žemesniame kainų lygyje, žiūrint pagal gyventojų pajamas. Lietuvoje net ir tokią pačią kainą pasiūlius, klientų bus mažiau, nes atlyginimai mažesni. Čia šio produkto negali naudoti masės žmonių, kaip tai yra Anglijoje, - komentavo parduotuvės atstovė. - Mūsų klientas yra vidutines ar aukštesnes pajamas gaunantis asmuo“.

Lietuvoje veikiančios „The Body Shop“ frančizės savininkai yra suomiai. Šiuo metu Lietuvoje veikia apie 10 parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Pigesnių prekių paklausa paskatino nelegalią prekybą

„The Body Shop“ produkciją mėgstantiems, tačiau negalintiems leisti mokėti lietuviškų kainų gyventojams į pagalbą atėjo nelegalūs prekeiviai.

Internetiniuose skelbimų puslapiuose galima rasti skelbimų, kuriuose šio prekės ženklo produkcija siūloma už pusę kainos ar dar pigiau. Pavyzdžiui, lūpų apsauginis pieštukas siūlomas už 12 Lt, kūno sviestas – 30 Lt, lūpų blizgesys – 20 lt, kremas kojoms – 25 Lt.

„The Body Shop” atstovė Lietuvoje teigė, kad apie klestinčią nelegalią prekybą produkcija žino. Įmonei žinomi ir keli dideli nelegalūs prekių platintojai, kurie ne tik skelbiasi internetu, bet jau turi ir pastovų klientų ratą.

„Yra tokių. Tai nelegalūs prekeiviai. Jie tikrai neveža iš parduotuvių: produktai dažnai būna arba netikri, arba su pasibaigusiu galiojimu, arba pavogti iš gamyklų. Jie yra neoficialūs pardavėjai ir neatsako už produkto kokybę“, - kalbėjo S. Tarvydienė.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (224)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Verslo naujienos

Latvija sugebėjo kompensuoti rusų netektį (5)

Pirmąjį šių metų ketvirtį Latvijos viešbučiuose ir kitose turistus apgyvendinančiose vietose aptarnauta 365,5 tūkst. turistų, arba 3,4 proc. daugiau nei 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu. Turistų iš Rusijos Latvijoje toliau mažėja - šiais metais turistų iš Rusijos srautas sumažėjo 40 proc., praneša, praneša šalies Centrinė statistikos valdyba.

EPBO atstovas: žinome, kaip įveikti skurdą (5)

Švietimas, mikrokreditai ir produktyvesnis žemės ūkis gali padėti įveikti skurdą vargingai gyvenančiose šalyse, tvirtina Erikas Solheimas, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EPBO) Paramos vystymuisi komiteto vadovas. Jo teigimu, tą įrodo tokių šalių, kaip Vietnamas ar Bangladešas, pavyzdžiai.

Doleris pigina auksą (8)

JAV dolerio kursui pakilus iki aukščiausio lygio per mėnesį, aukso kaina mažėja, informuoja „Reuters“.

Vyriausybės atstovas: Graikija toliau mokės, kiek galės (7)

Sunkumų išgyvenanti Graikija toliau mokės skolas savo tarptautiniams kreditoriams, Europos Sąjungai ir Tarptautiniam valiutos fondui (TVF), reikalaujantiems reformų mainais į likusią paramos dalį, tiek, kiek galės, pirmadienį pareiškė Graikijos vyriausybės atstovas Gabrielis Sakellaridis. Apie tai informuoja „EUbusiness“.

Savininką pagal akies rainelę atpažįstantis išmanusis telefonas (7)

Sukurtas telefonas, kuris atsirakina, pažinęs savininko akies rainelę. Tai naujausias „Fujitsu Arrows“ gaminys „NX F-04G“, kuris bus pardavinėjamas nuo gegužės pabaigos. Telefonas atpažįsta savininko rainelę per sekundę, kas kartą įsidėmi savininko akių bruožus vis geriau. Telefone yra infraraudonųjų spindulių šviesa, tad jis ir tamsoje atpažįsta savininką.