Jungtinėje Karalystėje masine preke tapusi „The Body Shop“ produkcija Lietuvoje - prabanga

 (224)
Kūno priežiūros „The Body Shop“ produkcija Jungtinėje Karalystėje vartojama masiškai. Sviestmedžių kūno sviestą, bananų šampūną ar kanapių rankų kremą įsigyti gali net ir mažesnes pajamas gaunantys šalies gyventojai. Tuo metu Lietuvoje „The Body Shop“ parduotuvės klientų sulaukia gana retai ir į jas užsuka tik prabangos prekes sau galintys leisti žmonės.
© Shutterstock nuotr.

Palyginus kosmetikos ir kūno priežiūros produktų kainas Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Lietuvoje galima įsitikinti, kad „The Body Shop“ produkciją mūsų šalyje sau gali leisti naudoti didesnes pajamas nei JK gaunantys asmenys.

Peržiūrėjus abiejų šalių parduotuvių internetiniuose puslapiuose skelbiamas kainas Lietuvoje pigesnių prekių aptikti nepavyko. Tačiau galima pamatyti, kad anglai už šią produkciją moka apie 10-50 proc. mažiau.

„The Body Shop“ Lietuvos regiono vadovė Skaistė Tarvydienė tikina, kad kainos Baltijos šalyse labai nesiskiria, tiesiog britai naudoja daugiau marketingo priemonių – nuolat ir ilgai siūlomos nuolaidos, skelbiamos įvairios akcijos.

„Visame pasaulyje, išskyrus Didžiąją Britaniją, parduotuvės dirba franšizės principu. Tai šiek tiek padidina kainas. Mes esame ne gamintojai, o pardavėjai. Pavyzdžiui, Maskvoje kainos yra dar du kartus didesnės nei pas mus“, - teigė „The Body Shop“ atstovė Lietuvoje.

The Body Shop“ prekė

Kaina Lietuvoje Kaina Didžiojoje Britanijoje
Sviestmedžių sviestinis lūpų kremas

29,00 Lt

17,60 Lt (4 svarai)

Kanapių apsauginis rankų kremas (100 ml)

44,00 Lt

44 Lt (10 svarų)/akcija 22 Lt (5 svarai)

Kakavos kūno šveitiklis

61,00 Lt

55 Lt (12,50 svarų)

Pipirmėčių vėsinamasis pėdų purškiklis

25,20 Lt

22 Lt (5 svarai)

Apsauginiai lūpų dažai

41,50 Lt

37 Lt (8,5 svaro)

Kanapių apsauginis lūpų pieštukas

29,00 Lt

17,60 Lt (4 svarai)

Alavijų apsauginis paakių kremas

61,50 Lt

42 Lt (9,5 svaro)

Bananų plaukų šampūnas

29,00 Lt

17,60 Lt (4 svarai)

Pasak jos, pagrindinių produktų kainos beveik nesiskiria: „Tiesiog Anglijoje jie turi daugiau akcijų. Jas ilgai laiko ir dėl toks įspūdis susidaro. Jei lygintumėte kainas be akcijų ir nuolaidų, tai jokio skirtumo tikrai nepamatytumėte. Tarkime, kūno sviestas, kuris yra populiariausias produktas ir mūsų vizitinė kortelė, gal tik 10 proc. brangesnis”, - kalbėjo S. Tarvydienė.

Pašnekovė pripažino, kad Didžiojoje Britanijoje, kur įsikūrę produkcijos gamintojai, „The Body Shop“ prekės yra prieinamos kiekvienam, o Lietuvoje – didesnes pajamas gaunantiems klientams.

„Didžiojoje Britanijoje produkcija yra žemesniame kainų lygyje, žiūrint pagal gyventojų pajamas. Lietuvoje net ir tokią pačią kainą pasiūlius, klientų bus mažiau, nes atlyginimai mažesni. Čia šio produkto negali naudoti masės žmonių, kaip tai yra Anglijoje, - komentavo parduotuvės atstovė. - Mūsų klientas yra vidutines ar aukštesnes pajamas gaunantis asmuo“.

Lietuvoje veikiančios „The Body Shop“ frančizės savininkai yra suomiai. Šiuo metu Lietuvoje veikia apie 10 parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Pigesnių prekių paklausa paskatino nelegalią prekybą

„The Body Shop“ produkciją mėgstantiems, tačiau negalintiems leisti mokėti lietuviškų kainų gyventojams į pagalbą atėjo nelegalūs prekeiviai.

Internetiniuose skelbimų puslapiuose galima rasti skelbimų, kuriuose šio prekės ženklo produkcija siūloma už pusę kainos ar dar pigiau. Pavyzdžiui, lūpų apsauginis pieštukas siūlomas už 12 Lt, kūno sviestas – 30 Lt, lūpų blizgesys – 20 lt, kremas kojoms – 25 Lt.

„The Body Shop” atstovė Lietuvoje teigė, kad apie klestinčią nelegalią prekybą produkcija žino. Įmonei žinomi ir keli dideli nelegalūs prekių platintojai, kurie ne tik skelbiasi internetu, bet jau turi ir pastovų klientų ratą.

„Yra tokių. Tai nelegalūs prekeiviai. Jie tikrai neveža iš parduotuvių: produktai dažnai būna arba netikri, arba su pasibaigusiu galiojimu, arba pavogti iš gamyklų. Jie yra neoficialūs pardavėjai ir neatsako už produkto kokybę“, - kalbėjo S. Tarvydienė.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Metų paslaugoje 2017” triumfavo išmaniojo tapatybės patvirtinimo įrankio kūrėjai (1)

Vandenilio technologijos, išmanieji logistikos sprendimai ir elektroniniai tapatybės patvirtinimo įrankiai, hibridinio tipo internetas, suskystintųjų gamtinių dujų eksportas nedideliais dujovežiais, visų dantų atkūrimas per vieną dieną – tai tik dalis įvairiuose paslaugų sektoriuose veikiančių inovatyvių ir modernių sprendimų, sulaukusių verslo lyderių pripažinimo.

„Boso valanda su S. Jovaišu“: „Telia" vadovas K. Šliužas apie iššūkius ir pamokas per metus trukusį bendrovių sujungimą (2)

Šios savaitės laidos „Boso valanda su S. Jovaišu svečias „Telia Lietuva“ vadovas Kęstutis Šliužas. Pačioje pokalbio pradžioje šis vyras save pristato kaip žmogų, kuris kaifuoja spręsdamas sudėtingus uždavinius. Nelengvų uždavinių jam teko išnarplioti per paskutinį pusmetį, kai reorganizuotos bendrovės „Teo Lt“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ tapo viena šeima pavadinimu „Telia“.

Esminiai planai dėl alkoholio: kokie draudimai laukia jau nuo kitų metų? (855)

Kitų metų sutiktuvės bus keistos: iki vidurnakčio jaunimas šėls, iškart po jo – bus baudžiamas. Jei kas lauke iššaus šampano, po pirmųjų fejerverkų tuoj pat jį turės paslėpti.

A. Kubiliaus siūlomos naujos kovos su alkoholizmu priemonės nesužavėjo Seimo (26)

Nors Seimas ketvirtadienį nepritarė parlamentaro konservatoriaus Andriaus Kubiliaus pateiktam rezoliucijos projektui „Dėl naujų kovos su alkoholizmo priemonių“, jo atmesti parlamentarai nesiryžo. Už tai, kad projektą redaguotų iš įvairių frakcijų atstovų sudaryta redakcinė komisija, ketvirtadienį balsavo 67 parlamentarai, 15 parlamentarų siūlė projektą atmesti.

Įvertino „valstiečių“ pasiteisinimus dėl alkoholio ribojimo (15)

Tol, kol visuomenė galvos, kad alkoholio ribojimai yra Ramūno Karbauskio ir Aurelijaus Verygos projektas, palaikymo „valstiečiai“ nesulauks, LRT RADIJUI sako viešųjų ryšių ekspertas Arijus Katauskas.