Bendrovės duomenimis, "JT International" šių metų sausio-gegužės mėnesiais užėmė 5,45 proc. Lietuvos tabako rinkos. Jos "liūto" dalis (90,94 proc.) atiteko bendrovei "Philip Morris", turinčiai tabako gamyklą Klaipėdoje.

"Tabako rinka auga ir šiais metais, todėl produkcijos turėtume parduoti daugiau", ketvirtadienį susitikime su žurnalistais sakė "JT International" vadybininkas Rytų Europos regionui Aleksandras Krivošejevas.

Pernai Lietuvoje koncernas pardavė cigarečių už maždaug 20 mln. litų bei sumokėjo 4,3 mln. litų mokesčių.

Tačiau, anot bendrovės vadovų, tabako rinkos augimas priklausys nuo ekonominės situacijos šalyje, taip pat nuo valdžios sprendimų.

"Nuo gegužės 1-osios įsigaliojęs tabako reklamos draudimas neturėtų sumažinti pardavimo apimčių, tačiau rinkos dalyviams negalėsime pateikti informacijos apie legalų, naują produktą", kalbėjo "JT International" atstovybės Vilniuje "JTI Marketing and sales" pardavimų vadovas Lietuvai Linas Galkauskas.

Pasak jo, dėl tokių valdžios veiksmų bendrovė turės pakoreguoti investicijas ir dalį rinkodarai skirtų lėšų nukreipti efektyvesniam darbui prekybos vietose ir galbūt naujų produktų kūrimui.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją