Nuo šiol jis vadinsis GO9. Oficialiai naujasis prekės ženklas bus pristatytas kovo 29 d., kai prekybos centre duris atvers Švedijos drabužių kompanijos „H&M” parduotuvė bei kitos parduotuvės.

Pasak prekybos centrą valdančios investicijų bendrovės „East Capital“, naujasis pavadinimas yra skambiausias rekonstrukcijos akordas, siekiant įgyvendinti skandinaviško prekybos centro koncepciją. Į GO9 rekonstrukciją ir prekės ženklo pakeitimą investuota per 20 mln. litų.

„GO9 yra trumpas, skambus ir greitai įsimenantis pavadinimas, puikiai atspindintis „greitą“ ir įvairiaspalvį miestiečių gyvenimo būdą bei dinamišką Gedimino prospekto charakterį. Būtent tokį identitetą kuriame ir prekybos centrui GO9. Jame telpa ir madingas apsipirkimas, ir jaukūs asmeniniai bei verslo susitikimai, ir aktyvus gyvenimas“, – pranešime cituojama prekybos centro vadovė Donata Vaičiukynė.

Prekybos centre per tris aukštus įsikurs ne tik „H&M” parduotuvė, tačiau bus atidarytos ir parduotuvė „Rimowa“, batų parduotuvė „Shoe Gallery”, vokiškos aprangos „Frank Walder“ salonas, odos ir kailinių gaminių parduotuvė „Actors“,dizainerio Roberto Kalinkino salonas, kosmetikos parduotuvė „Vitrina“.

Apatiniame prekybos centro aukšte, kur įsikūrusios įvairiausio maisto parduotuvėlės, veiklą pradės „Kusmi“, „Illy“ ir „Riedel“ prekių ženklams atstovaujanti „Red house“ parduotuvėlė. Iki vasaros šiame aukšte planuojama atidaryti dar keletą prekybos taškų.

Viršutiniame aukšte įrengtos erdvės biurams. Jose jau yra įsikūrę keletas įmonių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)