Galiausia juos pasiekė atsakymai, kad įmonė stabdo veiklą. Likę bei pinigų ir išsvajotų drabužių pirkėjai netgi įsiteigė grupę feisbuke „Devynakė nusiskundimai“, kur galima rasti daugiau nukentėjusiųjų pasakojimų. Tuo tarpu su įmone niekaip nepavyksta susisiekti.

„Laiku neįvykdomi užsakymai, komunikacijos stoka bei paskutinė informacija apie galimai laikinai sustabdomą veiklą, – taip situaciją apibūdino į DELFI kreipusis Dovilė.

– Esant gausiam vartotojų nepasitenkinimui sukurta atskira grupė, kurioje vartotojai dalinasi savo neigiama patirtimi, nes oficialioje paskyroje neigiami komentarai trinami bei panaikinta atsiliepimų skiltis.

Didelė dalis vartotojų baiminasi, kad negaus užsakymo ir neatgaus pinigų nes atsakingi asmenys ignoruoja feisbuko žinutes, nors pačioje feisbuko paskyroje pateikiami užsakymai. Mokėjimai daryti prieš 1–2 mėnesius.“
Devynakė nusiskundimai

Kita mergina Ieva taip pat savo drabužių laukia jau daugiau nei du mėnesius.

„Aš esu ne pirma ir, manau, tikrai ne paskutinė, kuri nukenčia nuo šių „verslininkų“. Manau, kad tokia informacija, susijusi su nesąžininga prekyba, turi būti matoma Lietuvos žmonėms, kad šie neužkibtų ant gudrių verslininkų kabliuko“, – rašė ji.

Dar viena nukentėjusioji Alina buvo lakoniška: „Manau situacija žinoma. Užsisakiau rūbų iš populiariosios „Devynakės“, praėjo du mėnesiai, o aš net nežinau, kada gausiu savo užsakytas prekes. Prasta komunikacija. Neaišku, kur kreiptis, galbūt žiniasklaida padės“, – rašė ji.

Pranešė stabdantys veiklą

Dovilė ir keletas kitų klientų kreipėsi į drabužių kūrėjus ne vieną kartą, tačiau jų pastangos buvo bevaisės. Galiausia iš įmonės atstovų buvo gautas toks atsakymas.

„Sveiki! Kaip jau turbūt pastebėjote, pastarosiomis savaitėmis mūsų komunikacija su Jumis yra ribota, o dalis įsipareigojimų nebuvo įvykdyti laiku. Apgailestaudami turime pranešti, kad projektas susidūrė su sunkumais, kurie privertė priimti sunkų ir sudėtingą sprendimą ir laikinai stabdyti tolimesnę projekto eigą ir sudaryti naują veiksmų planą, lygiagrečiai siekiant palaipsniui įvykdyti visus esamus įsipareigojimus.

Taigi, mes neatsisakome įvykdyti savo įsipareigojimų ir dedame visas įmanomas pastangas į veiksmingą problemų ir sutrikimų šalinimą, tad jau kuris laikas projektas ir taip nepriima naujų įsipareigojimų, eilės tvarka šalina visus jau prisiimtus įsipareigojimus.
"Devynakė" drabužiai

Tikime, kad susidariusios kliūtys bus palaipsniui pašalintos, tačiau akivaizdu, kad įsipareigojimų įvykdymo terminai bus praleisti. Labai apgailestaujame dėl šios situacijos ir imamės visų mums prieinamų priemonių išspręsti susidariusius sunkumus, kad galėtumėme pradžiuginti jus galutiniu rezultatu. Būtinai ir toliau informuosime apie situaciją ir prisiimtų įsipareigojimų vykdymo eigas, nors trumpalaikis projekto sustabdymas pareikalaus ir laikinos paskyros deaktyvacijos.

Laikinu deaktyvacijos periodu, visa komunikacija su atsakingais asmenimis (Aivaras Kubilius) šiuo kriziniu periodu nukreipiama į elektroninį paštą devynake@devynake.com. Į visas užklausas bus atsakoma eilės tvarka, greičiausiai kaip tai įmanoma. Norint užtikrinti kiek įmanoma sklandesnę tolimesnę eigą – kreipiantis elektroniniu paštu pakaktų nurodyti tik pabaigoje pateiktus duomenis. Dar sykį nuoširdžiai apgailestaujame.“

Tačiau Dovilės tokia žinia nenuramino: „Žinoma, nurodomi ir užsakymai, kurie ruošiami išsiuntimui arba gamybai, tačiau, nėra jokios konkrečios datos, kada bus pristatytos prekės. Gavus tokią informaciją po ilgo laukimo ir žinučių ignoravimo – kyla mintis, ar tai nėra eilinė situacija, kurioje gaunami pinigai ir likviduojama veikla.“

Kita mergina Ieva pabrėžia, kad žadėti terminai taip ir teliko pažadu: „Devynakė“ nuolat vilioja akcijomis (pvz: 2=3, arba „tik šiandien visi rūbeliai 17 eurų“ ir pan. Susidomėję pirkėjai dėl norimų prekių kreipiasi į juos asmenine feisbuko žinute.

Užsakymas dažniausia per 1–2 dienas būna patvirtintas, pirkėjui atsiunčiama sąskaita, ir ją apmokėjus – pradedama drabužio gamyba.
"Devynakė" drabužiai

Štai mano asmeninė patirtis: užsisakiau tris drabužius maždaug balandžio 14–15 d., drabužių gamyba iš 15–25 darbo dienų jau užsitęsė iki 52 darbo dienų.

Jau 2 kartus pardavėjas atsiprašė dėl vėlavimo ir nustatė užvilkintą galutinį pristatymo terminą. Šis jau prieš pusantros savaitės praėjo, o pardavėjas į žinutes neatsako, ignoruoja. Už drabužius sumokėjau 60 eurų. Pripažinkime, šiais laikais tokie pinigai ant žemės nesimėto, todėl yra labai skaudu ir pikta būti šitaip apgautai“, – nuogąstavo ji.

Džiaugėsi sėkme

Prekės ženklą „Devynakė“ praėjusių metų pradžioje įkūrė du jaunuoliai – Arūnė ir Aivaras. Apie tai DELFI rašė 2016 metais. Tuomet jaunuoliai pasakojo, kad studijuodami Vilniaus dailės akademijoje labai anksti suprato, kad dirbti kitiems nebenori, o kurti savo verslą, kaip patys teigia, yra lengviau nei parašyti CV.
Arūnė ir Aivaras

„Iš tiesų čia net nėra pirmas blynas, nes pirmą blyną mes susvilinome jau. Trūko kompetencijos, tiek ir internetinė erdvė gal nebuvo pasiruošusi tam dalykui. Daug faktorių susidėjo. Pirmą bandymėlį turėjome, kai susipažinome su Arūne pirmame kurse“, – tada sakė Aivaras.

Prekės ženklas labai greitai sulaukė sėkmės, atsirado itin daug norinčiųjų pirkti drąsius drabužius, o žmonės, vilkinčius šmaikščius piešinėlius krūtinės srityje, galima buvo pastebėti miestų gatvėse.

Prieš metus su puse Aivaras ir Arūnė skaičiavo, kad gaminant ir pardavinėjant tokiais tempais, pradinė investicija turėtų atsipirkti daug greičiau, nei planavo, o jei neinvestuotų į tolimesnę plėtrą – jau tada būtų galėję ramiai išgyventi. Visgi, atrodo, jaunuoliai susidūrė su nemenkais sunkumais ir užsitvėrė tylos siena.

DELFI nepavyko susisiekti su kūrėjais jau kelias dienas nei asmeniniu el. paštu, nei nurodytu fesibuke el. paštu nei per patį feisbuką. Paskutinis jų matomas įrašas feisbuko puslapyje – birželio 8 dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (99)