Pasak Bertos Čaikauskaitės, „Iki“ viešųjų ryšių vadovės, 6 partneriai buvo sudarę sutartį, kuria remiantis kortelės „Mylimiausia“ programos vystymas buvo sutartas ketveriems metams.

„Pasibaigus sutarčiai „Palink“ nusprendė nebepratęsti savo dalyvavimo šioje programoje, vystysime savo individualią lojalumo programą“, – teigia B. Čaikauskaitė.

„Lojalumo programą vystome pirmiausia atsižvelgiant į pirkėjų poreikius ir naujas tendencijas. Su kortele teikiamų naudų pagrindinis tikslas yra lojalumo didinimas, t. y. paskatinti pirkėją dažniau rinktis „Iki“ parduotuvę ir atsidėkoti jam už jo pasirinkimą. Todėl mūsų teikiamos nuolaidos su lojalumo kortelėmis yra ilgalaikės lojalumo programos strategijos dalis", - komentare DELFI teigė B. Čaikauskaitė.

Pasak jos, per pernai metus mūsų prekybos tinkle pirkėjams buvo suteikta nuolaidų už daugiau kaip 8 mln. Eur.

Šiuo metu „Iki premijos“ kortelėmis naudojasi apie 1,4 mln. vartotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (159)