Anot „Glaxo“, planuojama parduoti „Horlicks“ prekės ženklą Jungtinėje Karalystėje ir uždaryti gamybos įmonę Slau mieste, įsikūrusiame pietų Anglijoje, kur gaminamas salyklinis pienas.

Britų bendrovė taip pat ketina parduoti savo „MaxiNutrition“ prekės ženklą Jungtinėje Karalystėje ir perkelti dalį gamybos, šiuo metu vykdomos Vortinge, Anglijoje.

Bendri metiniai „Horlicks“ ir „Maxi Nutrition“ produkcijos pardavimai sudaro apie 30 mln. svarų (39 mln. JAV dolerių), teigia „Glaxo“. „Glaxo“ parduoda „Horlicks“ produkciją ir kitose rinkose, įskaitant Indiją.

Jei siūlomas verslo pardavimas ir perkėlimas būtų įgyvendintas, gali būti prarasta 320 darbo vietų per artimiausius ketverius metus, teigia bendrovė.

„Glaxo“ žada investuoti per 140 mln. svarų į gamybos įmones Jungtinėje Karalystėje, kuriose dėmesys būtų sutelktas į vaistus, skirtus kvėpavimo takams, taip pat medikamentams nuo ŽIV.

Nė vienas iš šių sprendimų nėra susijęs su britų pasiryžimu trauktis iš Europos Sąjungos, pareiškė „Glaxo“.

Trečiadienį dienos prekyboje „Glaxo“ akcijų vertė pakilo 9 pensais, arba 0,6 proc., bendrovės vertė pasiekė 79,16 mlrd. svarų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją