„Donatą pažinojau kaip puikią fotografę, kuri jau buvo tapusi mūsų šeimos drauge, jos sesuo Kristina turėjo patirties švenčių dekoravimo srityje – tai, ką ji kūrė, žavėjo mane. Supratau, kad tai tie žmonės, kurie kartu su manimi gali sukurti mano šventę. Taip mano gimtadienis mus suvedė. Kristina man pasiūlė prisijungti prie besikuriančių stiliaus namų „Balta katė“, – pasiūlymą pradėti verslą prisimena viena iš trijų įkūrėjų Viktorija Savickė, 2014 m. kartu su Kristina Kazlauskiene (35) ir Donata Benevičiūte-Jankauskiene (29) Radviliškyje nusprendusios įkurti stiliaus namus „Balta katė“.

Trūksta originalių dekoro sprendimų

Moterys pastebėjo, kad jų vizijos ir originalūs sprendimai kiekvieną šventę paverčia išskirtinę. O noras realizuoti save, turimas potencialas ir troškimas sukurti nepamirštamas šventes ne tik sau, bet ir kitiems motyvavo tuo užsiimti rimtai.

Paklausa ir užimti savaitgaliai parodė, kad verslininkės dėl savo sprendimo neapsiriko: „Pradėjome verslą 2014 m. gruodį ir jau kovą turėjome beveik visus vasaros savaitgalius užimtus. Mums buvo neįtikėtina, kad iš lūpų į lūpas sklindanti informacija apie mus ir tikėjimas mumis leido taip puikiai startuoti.“

Svarbiausi klientai – jaunieji

Dažniausiai dekoruoti tenka vestuves, tad pagrindiniai klientai yra jaunieji. Bendravimas su jaunaisiais neretai būna vienas sunkesnių iššūkių šiame versle.

V. Savickė pasakoja, kad, padėdamas rengti tokią atsakingą šventę, susigyveni su jaunaisiais, o tada tampi kaip psichologas ir pats išgyveni dėl vestuvių.

Verslui – keliasdešimt tūkstančių eurų investicija

Verslo pradžiai sumanytojos skyrė savo santaupas, jau turėjo ir tam tikrų dekoracijų. Be to, prie jų kūrimo prisidėjo ir šeimos nariai. Moterys skaičiuoja, kad į šį verslą teko investuoti per keliasdešimt tūkstančių eurų, iš kurių daugiausia reikėjo detalėms, kuriomis puošiamos šventės.
Vestuvinis tortas

Komandoje kiekviena esame atsakinga už savo darbus. Idėjas kuriame kartu, piešiame šventės viziją, dalijamės darbais ir juos vykdome.

Be to, tenka užsiimti ir vadybos reikalais, nes neužtenka vien dekoruoti šventę – prieš tai reikia sustyguoti visus darbus, užsakyti ir sukontroliuoti, kad nebūtų nesklandumų.

„Pirmaisiais metais apie mus klientai sužinojo iš socialinio tinklalapio, taip pat iš vietinių maisto tiekėjų, kurie mus rekomenduodavo. Socialiniai tinklai yra puiki galimybė, kad apie tave sužinotų, bet ne mažiau svarbi informacija iš lūpų į lūpas. Pavyzdžiui, į vestuves susirenka 50–70 svečių, iš jų apie 20–30 proc. dažniausiai būna tavo potencialūs klientai. Tad tik darbo rezultatas gali juos atvesti pas tave. O šiais metais dar pradėjome lankytis parodose, tad pamatysime, kiek jos mums duos naudos“, – pasakoja V. Savickė.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų“ iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“, „Swedbank“, „BIOK laboratorija“ ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausia patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d.