Trys besijungiančios įmonės pabrėžė, kad ateityje ketina savo veiklą koncentruoti išimtinai telekomunikacijos, žiniasklaidos, pramogų, naujųjų technologijų ir ypač interneto sirty. Tuo būdu gėrimus gaminantis "Seagram" ir "Vivendi" aprūpinimo vandeniu padalinys nebeteks strateginės vertės.

Paskelbtas susijunigmas iš tiesų yra "Seagram" koncerno perėmimas akcijų apsikeitimo bųdu: už kiekvieną Kanados kompanijos akciją, kainuojančią mažiau nei 96,69 USD, prancūzai siūlo 0,8 savo akcijos. "Seagram" prancūzams tuo būdu iš viso kainuotų apie 34 mlrd. USD, arba 18 kartų daugiau, negu kanadiečiai planuoja uždirbti 2001-aisiais.

Prancūzijos "Vivendi" užsiima aprūpinimu energija, vandeniu, "Seagram" kuria filmus, remia menininkus ir gamina viskį bei degtinę. Ir nors prancūzai tuoj pat po susijungimo ketina parduoti gėrimų sektriaus kompanijos padalinius (ir tuo padengti 7 mlrd. USD "Seagram" skolą), koncernas dar ilgokai bus mišrus.

"Vivendi" šiuo metu net daugiau nei 50% visos metinės apyvartos pasiekia ne žiniasklaidos srity. Nepalankiai anlaitikų vertinamas ir faktas, kad "Vivendi" slepia savo skolas, pervesdama jas į aprūpinimo ir gamtosaugos padalinio, kurį koncernas birželio viduryje ketina registruoti biržoje, sąskaitą.