Trečiadienio JAV akcijų vakarinėje prekyboje socialinio tinklo „Facebook“ akcijų vertė smuko 7,85 proc. iki 117,19 JAV dolerio.

Pažymima, kad akcijų pigimą sukėlė informacija apie galimą pajamų iš reklamos augimo sulėtėjimą ir publikuota trečiojo ketvirčio pelno ataskaita. „Facebook“ pelnas liepos-rugsėjo mėnesiais, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, pakilo 166 proc. iki 2,4 mlrd. dolerių. Didžioji „Facebook“ uždirbtų pajamų dalis tenka pajamoms iš reklamos. Reklamos mobiliesiems telefonams skirtoje programėlėje dalis trečiąjį metų ketvirtį sudarė 84 proc. visų „Facebook“ pajamų reklamos srityje.

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas įmonės ketvirtinius rezultatus pavadino kaip „dar vienu geru ketvirčiu“. Bent kartą per mėnesį aktyvių vartotojų (MAU) skaičius šiuo lyginamuoju laikotarpiu išaugo nuo 894 mln. iki 1,1 mlrd. žmonių.

Socialinio tinklo vyriausiasis finansininkas Davidas Wehneris pareiškė, kad pajamų iš reklamos augimas gali sulėtėti dėl reklamos apimčių ribojimo, kuriam „Facebook“ gali ryžtis siekdama neatbaidyti savo vartotojų.

Bendrovė kitais metais planuoja daug didesnes investicijas, kurios lems ir didesnes išlaidas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)