Remiantis naujausiu verslo paslaugų kompanijos "Andersen Consulting" tyrimu, 72% Europos įmonių vadovų teigia jau naudoją internetą pardavimams ir rinkodarai.

Tačiau pusė apklaustųjų teigė kol kas nesugebą pasakyti, ar interneto projektai yra sėkmingi. Mažiausi optimistai šiuo požiūriu yra toliausiai pažengusios Europos elektroninės komercijos rinkos – Skandinavijos kompanijų vadovai.

Dauguma įmonių vis dėlto dar teigia, kad elektroninės komercijos strategijas diegia siekdamos neatsilikti nuo konkurentų, o ne rasti naujų rinkų ar prisidėti prie bendro pramonės tranformavimo.

Pranešime taip pat konstatuojama, kad JAV įmonės vis dažniau atšaukia savo investicijas Europos interneto rinkoje dėl per didelių išlaidų ir Europos rinkos poreikių patenkinimo sudėtingumo.

Tyrime taip pat iškelta idėja, kad Europos įmonių strateginė padėtis yra patogesnė nei konkurentų JAV interneto plėtros tarptautinėse rinkose požiūriu. Senojo žemyno verslovių darbuotojams labiau įprasta bendrauti keliomis kalbomis, o tai padeda lengviau peržengti kultūrines kliūtis.

Iki šiol daugiau JAV inteneto kompanijų pradėjo plėsti veiklą Europoje nei europiečių – Amerikoje.

Kitame tyrime, kurį atliko technologijų tyrimų grupė "Forrester Research", teigiama, kad mobiliojo interneto ir interaktyvios televizijos pardavimų prognozės iki šiol buvo perdėtos. Kompanija prognozuoja, kad šie pardavimai 2005 m. sudarys kiek mažiau nei 20% (33 mlrd. EUR, 29 mlrd. USD) visų interneto pardavimų.