Estijos radijo ir televizijos transliacijų centrą privatizavo Prancūzijos bendrovė

 (4)
Estijos vyriausybė, privatizavimo agentūra ir Prancūzijos bendrovė "Telediffusion de France" ketvirtadienį pasirašė Estijos radijo ir televizijos transliacijų centro privatizavimo sutartį.
"Telediffusion de France" už 49 proc. šį centrą valdančios bendrovės akcijų sumokės 95,4 mln. kronų (20,5 mln. litų) ir per trejus metus investuos 282 mln. kronų (60,7 mln. litų).

51 proc. Estijos radijo ir televizijos centro akcijų liks valstybės žinioje.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Ukrainos „Naftogaz“: bylos prieš „Gazprom“ pralaimėjimas reikštų bankrotą (3)

Ukrainos nacionalinis energetikos holdingas „Naftogaz“ pripažįsta, jog bankrutuotų, jei pralaimėtų bylą Stokholmo arbitraže Rusijos dujų monopolininkui „Gazprom“.

K. Navickas atmeta kaltinimus dėl prekybos mediena monopolizavimo (9)

Aplinkos ministras atmeta kaltinimus, kad miškų urėdijas norima sujungti, siekiant monopolizuoti prekybą mediena. Anot Kęstučio Navicko, valstybiniai miškai sudaro apie 50 proc. Lietuvos miškų, todėl jau vien todėl nebūtų įmanoma monopolizuoti rinkos. Be to, prekybos taisyklės nesikeistų, todėl nebūtų ir monopolio - urėdija ir toliau numatytų, kiek medienos parduodama aukcione.

Mokesčių sujungimas: visiems tektų persirašyti darbo sutartis (85)

Vyriausybei paskelbus apie galimą mokesčių pertvarką, kad visas įmokas „Sodrai“ mokėtų darbuotojas – dabar 31 proc. už jį sumoka darbdavys.

Katalonijos biudžete – ir išlaidos referendumui

Katalonijos regioninis parlamentas, kuriame dominuoja partijos, norinčios, kad regionas atsiskirtų nuo Ispanijos, trečiadienį pritarė 2017 metų biudžetui. Į jį įtrauktos ir lėšos referendumui dėl nepriklausomybės, informuoja naujienų AFP.

Naujausi planai dėl alkoholio: dar daugiau ribojimų ir baudų (993)

Šiuo metu rengiamas Vyriausybės nutarimo projektas, kuriuo siūloma uždrausti bet kokią alkoholinių gėrimų reklamą, dar labiau riboti jų pardavimą darbo dienomis ir savaitgaliais, padidinti esamas baudas ir įvesti naujas.