Europos Komisijos (EK) sveikatos apsaugos komisaras Deividas Birnas (David Byrne) teigė, jog teismas pripažįsta ES teisę priimti tabako reklamos draudimus, tačiau pridūrė, kad būtina užtikrinti, jog draudimai neprieštarautų jau veikiantiems įstatymams.

Savo ruožtu tabako gamintojai ir toliau neketina nuleisti rankų.

Didžiosios Britanijos tabako pramonės asociacijos direktorius Džonas Karlailas (John Carlisle) teigė, kad kai kurios direktyvos dalys dėl tabako turinio ir pakuotės pasirodė prieštaraujančios dabartiniams ES įstatymams, tad tabako pramonės atstovai ir toliau ketina atidžiai nagrinėti, ar draudimai yra legalūs.

Vokietijos vyriausybė ir tabako kompanijos jau anksčiau abejojo, ar būtina reklamos draudimo direktyva, argumentuodamos, kad tai yra sveikatos apsaugos klausimas, o ne siekis paskatinti bendrą prekybos rinką, kaip argumentavo EK, priimdama direktyvą.

Teismas nusprendė, kad įvairių tabako reklamos rūšių draudimas tikrai nesudarė palankesnių prekybos sąlygų.

Anot draudimo priešininkų, daugelį sričių apimantis draudimas užkirto kelią naujoms ar jau veikiančioms tabako pramonės kompanijoms ateiti ar net išsilaikyti rinkoje. Tačiau dalini reklamos draudimai ir rėmimo teisės gali būti priimti pagal bendrą rinką.

Dėl 1998 m. priimtos direktyvos būtų pamažu iki 2006 m. išstumta tabako gaminių reklama ir kompanijų rėmimo teisė, tarp jų - tokių renginių, kaip "Formulė 1" automobilių lenktynės.

Cigarečių gamintojo "Philip Morris" atstovai mano, kad teismo nuosprendis taip ir neišprendžia problemos, kaip reklama turėtų būti reguliuojama.