Druskininkų „Aqua" kelias nakvynes nusipirkusi lankytoja: apsilankymas virto pragaru

 (357)
Praėjusią savaitę norėjusieji pailsėti Druskininkų vandens parke liko it musę kandę.
Druskininkų „Aqua" kelias nakvynes nusipirkusi lankytoja: apsilankymas virto pragaru
© DELFI

Sumokėję visą kainą už pora nakvynių viešbutyje ir paslaugų paketą, jie turėjo grūstis eilėse su miniomis miestelėnų. Išsikirpę kuponą iš merui palankaus laikraščio šie galėjo mėgautis parko malonumais už 1 eurą. Parko atstovai tikina, kad išsikirpti skrajutę iš laikraščio galėjo visi.

Druskininkų meras toliau tęsia politinius žaidimus „Aqua“ parke? O gal tai dar viena rinkiminė akcija – išmaudyk druskininkietį už 1 eurą? Mieli „Aqua“ ir „Floris“ viešbučių svečiai, prieš rezervuodami viešnagę pasidomėkite, ar nebūsi sumalti į miltus kokioje politinėje akcijoje ir jūsų poilsis nevirs pasistumdymu turgaus aikštėje. Jau daug metų lankomės parke: pagal galimybes renkamės poilsį su nakvyne parko viešbutyje ar be jos. Deja, paskutinis vizitas tapo pragaru“, – laiške DELFI piktinasi viena skaitytoja.

Ji pasakoja kelioms naktims apsistojusi parko viešbutyje „Aqua“ kovo 8-10 dienomis. Ir pateko esąne į „poilsio oazę“, o į „pensininkų sanatoriją“.

„Žmonių srautas buvo visiškai nekontroliuojamas – atmosfera ir triukšmas pirčių zonoje pranoko Kaziuko mugės šurmulį. Žmonės stumdėsi, visos pirtys perpildytos, tylos ženklelis esantis ant kiekvienų durų nieko nereiškė. Guli ir klausai ne meditacinės muzikos, bet girdi kaip vienos bobelės dalinasi artrito patirtimi, kitos ruošiasi šiltnamio apželdinimui ir pan. Ir taip visame vandens parke!“, – pasakojo klientė.

Anot jos, buvo neįmanoma normaliai pasinaudoti ir kitomis paslaugomis, nuvylė ir administracijos ignoruotas prašymas dėl papildomų pagalvių ir antklodės kambaryje.

„Kovo 8 d. stengėmės į tai nekreipti dėmesio – vis dėlto šventė. Be to, buvome užsisakę kelių valandų procedūras „East Island Spa“ centre, tad nemalonią vandens parko atmosferą praleidome pro pirštus. Tačiau kai situacija kovo 9 d. nė trupučio nepasikeitė – trūko kantrybė“, – piktinosi skaitytoja.

Jos įsitikinimu, parko valdytojai privalo valdyti klientų srautus ir atsižvelgti į poreikius tų asmenų, kurie už paslaugas moka visą kainą.

Tiesa, parko darbuotojos dėl patirtų nepatogumų esą pasiūlė viena diena prailginti viešnagę, bet pasiūlymo teko atsisakyti, nes laikas jau buvo suplanuotas kitiems dalykams.

„Administracijos merginos nepamiršo paminėti, kad šis pasiūlymas mums yra labai geras, nes kiekviena papildoma valanda juk brangiai kainuoja. Man po šio siūlymo kilo klausimas, o kiek viena valanda kainavo žmonėms su kuponais – 0,2 euro? Ką gi, tuomet didelis ačiū už Jūsų neapsakomą dosnumą“, – ironijos neslėpė klientė.

Visą paslaugų kainą mokėjusiems, bet jų kokybe nusivylusiems klientams, Vandens parko marketingo ir pardavimų vadovė Jūratė Vaitkevičiūtė atsakė:

„Ar tai būtų akcija, ar tai būtų paprasta diena, kuomet turime ir minimalų lankytojų skaičių, visuomet apgailestaujame, kai viešbučių svečiams, vandens parko lankytojams ar gydyklos, SPA cento klientams suteiktos paslaugos nepateisina jų lūkesčių. Mūsų kompleksas yra didžiulis, jame teikiamų paslaugų spektras platus ir jos pritaikytos dideliems žmonių srautams“.

Parko atstovė patvirtino, kad kovo 7-9 d. vykdyta akcija, kurios metu, pateikus vandens parko kasose skrajutę, iškirptą iš laikraščio „Mano Druskininkai“ (jis išleistas 10 tūkst. tiražu), buvo galima įsigyti 3 val. bilietą suaugusiajam į vandens pramogų ir pirčių erdves už 1 Eur. Tačiau laikraštis esą nėra skirtas tik Druskininkų gyventojams, jį galima rasti įvairiose miesto viešose vietose, todėl pasinaudoti akcija galėjo ne tik kurorto gyventojai.

„Akcija buvo vykdoma kovo 8 d. proga – sveikinome moteris su Tarptautine moters diena ir kvietėme jas apsilankyti pas mus: ar vienas, ar su antrosiomis pusėmis. Bilietų su nuolaida per visas tris dienas buvo nupirkta 3101. Džiaugiamės, kad akcija pavyko, nes ja pasinaudojo ir daug lankytojų, kurie apskritai pirmą kartą lankėsi vandens parke“, – sakė ji.

J. Vaitkevičiūtės teigimu, panašios akcijos vykdomos ir kitomis progomis, tačiau užsisakantys paslaugų paketą su nakvyne viešbutyje apie tai neįspėjami.

„Specialios informacijos apie vandens parko akcijas kiekvienam rezervuojančiajam kambarius mes nesiunčiame. Viešbučių svečiams į specialaus pasiūlymo kainą yra įskaičiuotos neriboto laiko pramogos vandens parke, todėl jiems nėra aktualios vandens parko akcijos, skirtos lankytojams, kurie perka bilietus vienkartiniam apsilankymui“, – paaiškino pašnekovė.

Ji pridūrė, kad viešbučių svečiai esą turi tam tikrų privalumų: jie nestovi bendrose eilėse su lankytojais, perkančiais bilietus kasose, jie gali naudotis vandens parku daugybę kartų ir savo laiką planuoti atsižvelgdami į pirčių erdvėje atliekamų programų laiką.

J. Vaitkevičiūtės teigimu, Druskininkų vandens parkas vienu metu gali priimti iki 1500 lankytojų. Vien kovo 9 d. nuo 12 iki 22 val. sulaukta 2279 lankytojų.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Naujienos

Duris atvėrė išsvajotų specialistų trokštantis biuras

Trečiadienį, gegužės 25 d., Vilniuje oficialiai duris atvėrė JAV investuotojo „Uber“ biuras.

„Lietuvos geležinkelių“ laukia radikali pertvarka (2)

Susisiekimo ministerijos valdoma akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ jau artimiausiu metu gali būti išskaidyta į dvi atskiras – infrastruktūros valdymo ir krovinių bei keleivių vežimo – įmones. Tokį sprendimą siūlo praėjusią savaitę Europos Komisijos (EK) iškeltas ultimatumas.

Pasirodė lietuviškos braškės (44)

Orams Lietuvoje vis labiau primenant tikrą vasarą, į „Iki“ prekybos tinklo parduotuves jau atkeliavo ir Lietuvoje užaugintos braškės, rašoma pranešime spaudai.

Lietuvos gyventojai nelinkę taupyti atostogų sąskaita (1)

Atostogos, kelionės, išvykos yra vienas didžiausių šalies gyventojų prioritetų, kuriems jie negaili savo santaupų. Jie geriau susiveržtų diržus atsisakydami naujo drabužio, pramogų ar išsinešti skirto maisto, tačiau kelionių – ne.

Į Lietuvą žengia Suomijos plieno milžinė (8)

Pasaulinė nerūdijančio plieno rinkos lyderė Suomijos bendrovė „Outokumpu“ atidarys daugiafunkcinį paslaugų centrą Vilniuje, rašoma Investuok Lietuvoje pranešime spaudai.