Pasak, 9 metus Lietuvoje veikiančios bendrovės direktoriaus Donato Montvilos, Lietuvos pirkėjui sudėtinga susiorientuoti vaisių ir daržovių rinkoje – tam tikrais sezonais lietuviškas daržoves keičia užsienietiškos, pirkėjai nepastebi informacijos apie kilmės šalį, tiksliai nežino, ką reiškia produkcijos klasės.
D.Montvilos teigimu, tyrimai rodo, jog didžiausia dalis pirkėjų prioritetą teikia būtent lietuviškoms daržovėms.
Šiemet pirmiausia vartotojus pasieks lietuviški „Kietaviškių“ agurkai, kovo pabaigoje turėtų pasirodyti pomidorai, gegužę – braškės, liepą – bulvės, burokai, morkos ir serbentai.
UAB „Domeina“ akcinę bendrovę „Kietaviškių gausa“ valdo kartu su šios bendrovės darbuotojais. Nuo 1988 m. veikiančiai „Kietaviškių gausai“ priklauso antri pagal dydį Lietuvoje 150 tūkst. kv. m ploto šilnamiai.