Didžiosios alaus daryklos galės susijungti, pardavus vieną iš jų

 (11)
Konkurencijos taryba (KT) leido Danijos bendrovei "Carslberg" įsigyti alaus daryklas "Kalnapilis", "Utenos alus" bei bendroves "Utenos gėrimai" ir "Jungtinis alaus centras" su sąlyga, jei "Carslberg" ir Skandinavijos koncernas BBH parduos vieną iš trijų valdomų Lietuvos alaus daryklų.
Be to, "Carlsberg" turės įvykdyti ir kitas sąlygas. "Carlsberg" ir BBH turės parduoti kitiems investuotojams Panevėžio "Kalnapilį", Klaipėdos "Švyturį" arba "Utenos alų", ketvirtadienį spaudos konferencijoje teigė KT pirmininkas Rimantas Stanikūnas.

KT nustatė, jog susijungus šioms trims bendrovėms būtų sukurta dominuojama padėtis šalies alaus rinkoje ir itin apribota konkurencija. Lapkričio 1-ąją trys bendrovės kartu užėmė 70,4 proc. Lietuvos alaus rinkos.

Šių metų gegužės mėnesį Norvegijos bendrovė "Orkla", valdanti 50 proc. BBH akcijų, ir "Carlsberg" paskelbė kuriančios bendrą įmonę, sujungdamos alaus gamybos įmonių veiklą. "Carlsberg" Lietuvoje valdo "Švyturį", BBH - Panevėžio alaus daryklą " Kalnapilis", "Utenos alų", bendroves "Utenos gėrimai" ir "Jungtinis alaus centras".

"Carlsberg" kreipėsi į Lietuvos konkurencijos tarybą, prašydamas leidimo sujungti tris didžiausias šalies alaus daryklas. KT kontroliuos, kad viena iš trijų alaus daryklų būtų kuo greičiau parduota ir atitektų konkurentui, o ne, anot R. Stanikūno, "kokiam nors "Carlsberg" ar BBH filialui". Informacija, per kiek laiko turi būti parduota viena iš trijų alaus daryklų, yra konfidenciali.

"Carlsberg" turės KT nuolat informuoti, kaip vyksta jo reorganizavimo procesas, ar bus išsaugojami prekės ženklai ir kita intelektinė nuosavybė. KT taip pat nusprendė, kad kol nebus parduota viena iš įmonių, "Švyturys" negalės prisijungti prie alaus daryklų produkciją platinančio "Jungtinio alaus centro". "Jei "Švyturys" įsijungtų į šį tinklą, rinkoje būtų keblu konkuruoti ir "Vilniaus Taurui", ir "Ragučiui", ir "Gubernijai", taip pat kitoms mažoms alaus darykloms", teigė R. Stanikūnas.

Be to, anot jo, susidarytų ypač kebli padėtis alaus baruose, restoranuose, mažmeninės prekybos tinkle. "Mes norime, kad išliktų konkurencija, norime pirkti kokybišką alų ir kad alaus kainos nedidėtų", tvirtino R. Stanikūnas.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Antradienį Davose prasideda Pasaulio ekonomikos forumas (2)

Pasaulio ekonomikos forumas (PEF) šiais metais vyks Davose sausio 17-20 dienomis.

Ką turėtume žinoti apie darbą per šalčius

Laikas nuo laiko vis atklystantis stipresnis šaltis žiemos metu verčia prisiminti taisykles, kurios taikomos organizuoti darbui šalčių metu.

Išaiškino gudrią telefonų ir kompiuterių pardavėjų schemą: įtariama, nusuko 750 tūkst. eurų (45)

Mobiliaisiais telefonais, nešiojamaisiais kompiuteriais ir kitokiomis elektronikos prekėmis prekiaujančios bendrovės taikė PVM sukčiavimo schemas ir per metus šalies biudžetui padarė apie 750 tūkst. žalą, įtaria Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT), rašoma tarnybos pranešime spaudai.

Ateityje Europoje gali atsirasti išmokos už nieką (16)

Europos Parlamento (EP) nariai įspėjo Europos Sąjungos (ES) šalis nares itin rimtai apsvarstyti galimybę imtis bazinių pajamų klausimo įgyvendinimo ruošiantis reikšmingam nedarbo lygio augimui dėl fizinį darbą vis aktyviau perimančių robotų.

Susijungs „Ray-Ban“ akinių gamintoja ir Prancūzijos „Essilor“

Italijos „Luxotica“, didžiausia pasaulyje akinių gamybos įmonė, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Ray-Ban“ ir Oakley“, sutiko susijungti su savo konkurente Prancūzijos akinių lęšių gamintoja „Essilor“, informuoja BBC.