Veiklą pradėjusi kelionėmis mintims atgaivinti ir ypatingų patalpų paieškomis, kiek daugiau nei prieš metus entuziastė atidarė dizaino namus „Wãpsva“. Ir juose draugiškai sujungė drabužių stilių bei interjero dizainą.

„Užvėrusi įmonės, kurioje dirbau beveik dešimtmetį, duris, toliau vykdžiau sau mielą veiklą – kūriau interjero dizainą. Tuo pat metu ieškojau patalpų, kuriose galėčiau įkurti savo dizaino namus. Juose planavau teikti ne tik interjero projektavimo paslaugas, bet ir apgyvendinti interjero detales, baldus ir t. t.“, – svajingai verslo pradžią prisimena verslininkė.

Neapsiribojo tik interjeru

„Per tą laiką daug keliavau, vykau į susitikimus didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir, kaskart grįžusi į Šiaulius, pasigesdavau jaukios erdvės, kurioje rasčiau unikalių, vienetinių gaminių bei iš minios išsiskiriančių aprangos detalių. Todėl, kai kartą pamačiau tinkamas patalpas, supratau, kad
juose bus ne tik baldai. Pamaniau, kodėl gi negaliu sujungti interjero ir aprangos. Juk dabar toks laikas, kai rinka užkimšta Kinijos gamintojų produkcija. O visi vertina Italijos, Vokietijos ir kitus gamintojus. Tačiau Lietuvos dizaineriai bei prekių ženklai, kuriantys drabužių linijas, aksesuarus, baldus ir interjero detales, žinomi mažai arba visai nežinomi. Kad idėja virstų kūnu, t. y. duris atvertų dizaino namai „Wãpsva“, prireikė vos mėnesio“, – kaip greitai ir energingai Šiauliuose įkūrė ilgai brandintą verslą, pasakoja startuolė I. Savickienė.

Ketina visapusiškai augti

„Pirmiausia kilo klausimas, ar Šiauliams apskritai to reikia. Tačiau mano atsakymas buvo ir yra paprastas: jei reikia ir įdomu man, tai įdomu bus ir dar kam nors, – šypteli pašnekovė. – Žinau, kur einu, žinau, kaip noriu atrodyti, ir tai drąsiai veda mane į priekį.“

Pasak I. Savickienės, stiliaus ir interjero versle besisukanti moteris visų pirma privalo turėti skonį. „Be to, ji turi būti komunikabili, entuziastinga, nuolat besidominti naujomis tendencijomis ir, žinoma, stilinga, – teigia verslininkė. – Ar galėtų taip verslauti vyras? Žinoma. Dabar riba tarp vyrų ir moterų labai sumažėjusi. Ne išimtis ir verslas.“

I. Savickienė pasakoja apie stiliaus namus ir dalijasi didelėmis svajonėmis – augti: „Tai apima visas sritis: kompetenciją, veiklą, jos apimtis...“

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: „Swedbank“, AB, dantų pasta „Ecodenta“, prekybos ir pramogų centru „Ozas“, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA), Mykolo Romerio universitetu, naujienų portalu „Delfi“ ir „Žinių radiju“.

Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen 

O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų leidinį: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz