DELFI sparčiai plečia klientų ratą

 (1)
Interneto paslaugų bendrovė "Delfi", baigusi reklamos kampanijos pirmąjį etapą, džiaugiasi rezultatais ir ruošiasi antrajai daliai.
"Delfi" rinkodaros vadovė Jurga Eivaitė BNS sakė, kad akcijos metu potencialiems vartotojams išdalyta daugiau kaip 5 tūkst. kompaktinių diskų, ir jau 1,7 tūkst. juos gavusiųjų tapo klientais.

Daugiausia interneto vartotojų sulaukta Vilniuje (58 proc.), Kaune (20 proc.) ir Šiauliuose (9 proc.).

Anot J. Eivaitės, 51 proc. klientų jau daugiau nei metai naudojasi internetu, o 20 proc. yra visiškai nauji.

"Džiaugiamės sėkminga akcija, kuri mums pasiteisino, todėl ją ketiname tęsti. Naujovių rinkai ketiname pateikti dar šiais metais, nesiruošiame užleisti naujovių diegėjų interneto rinkoje pozicijų", sakė J. Eivaitė.

"Delfi" nuo šių metų liepos 1 dienos iki ateinančių metų birželio 30 dienos planuoja turėti apie 40 mln. litų apyvartą.

Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikianti "Delfi" priklauso didžiausiai Baltijos šalių informacinių technologijų bendrovei "MicroLink".

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Pietryčių Lietuvos regiono plėtros fondas nebus steigiamas (17)

Vieno ekonomiškai silpniausių šalyje Pietryčių Lietuvos regiono, kuriame yra Vilniaus ir Šalčininkų rajonai, plėtros fondas kol kas nebus steigiamas.

Dviejų baseinų Vilniuje statybų konkursus tikimasi paskelbti gruodį (4)

Konkursus dviejų naujų baseinų Vilniuje statyboms tikimasi paskelbti dar šiemet, sako Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Nors ir nežymiai, bet gerėja finansinės padėties šeimoje vertinimas (15)

Per paskutinį mėnesį sumažėjo respondentų, nurodžiusių, kad jų šeimos finansinė padėtis blogėja, rodo naujausia sociologinė apklausa.

Apklausa: pastebimas ekonominės padėties pagerėjimas (43)

Palyginti su prieš metus atlikta sociologine apklausa, pastebimas, nors ir neženklus, ekonominės padėties gerėjimas.

Atsinaujinusi „Mega“ jau laukia savo pinigines atveriančių kauniečių (45)

Šeštadienį, po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.