Įmonių buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės finansininkė, prašiusi nenurodyti jos tapatybės (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), piktinosi, kad pastarosiomis dienomis negali normaliai dirbti.

„Jau nuo penktadienio, kai jungiesi prie „mano VMI“ sistemos, kompiuterio ekrane pasirodo lentelė apie kažkokią klaidą. Darosi neramu: neramu darosi, ar čia sistema nulaužta, ar kas. Žodžiu, jau trečia darbo diena iš eilės negali padaryti daug šiuo metu labai aktualių dalykų“, – pasakojo vilnietė.

Jos teigimu, jau kelias dienas per neįmanoma atlikti daugelio svarbiu darbų. Pvz., pateikti prašymo dėl pridėtinės vertės mokesčio (PVM) grąžinimo, registruoti įmonę PVM mokėtoja, pakeisti jos duomenų apie veiklą, naują buhalterį ar veiklos vykdymo vietą, taip pat sutikrinti skolas.

„Suprantama kai sistema neveikia kelias valandas ar dieną – na, būna atnaujinimai, profilaktikos ir pan. Bet kai neveikia tris darbo dienas iš eilės, tai minčių kyla tikrai įvairių“, – sakė pašnekovė, suabejojusi, ar pavyks prisijungti ir prie naujų VMI sistemų i.SAF ir i.VAZ.

Anot jos, VMI konsultantai irgi ne ką tegali padėti. Esą jie tik mandagiai pripažįsta, kad problema yra „jų pusėje“ ir kad specialistai ją šalina. Tačiau į klausimus, kada gedimai bus pašalinti, jokios konkrečios informacijos nepateikia, o tik atsiprašinėja, kad dedamos visos pastangos, jog viskas kuo greičiau veiktų taip, kaip priklauso.

„VMI tikriausiai išleido daug pinigų ir ne tik, kad neveikia naujos sistemos, bet dar ir senąja negalime naudotis. Taigi, panašu, kad vėluos PVM grąžinimai, naujų mokėtojų registravimas ir daug kitų dalykų, kurie prieššventiniu laikotarpiu itin aktualūs“, – guodėsi moteris.

Kita DELFI kalbinta finansininkė taip pat pasakojo susidūrusi su panašiomis problemomis.

Susidariusią situaciją VMI komunikacijos vadovas Darius Buta pakomentavo taip:

„VMI apgailestauja, kad elektroninių paslaugų vartotojams keletą dienų buvo sudėtinga prisijungti prie sistemų. Tai nutiko dėl naujai įdiegto vartotojų atpažinimo (autentifikacijos) sprendinio.

Šiuo metu specialistai koreguoja nepasiteisinusį įskiepį, todėl dar kurį laiką mokesčių mokėtojams gali kilti sunkumų prisijungiant prie elektroninių paslaugų. VMI atsiprašo už nepatogumus ir daro viską, kad populiarios elektroninės paslaugos būtų pasiekiamos be jokių trukdžių“.

Vadovas nenurodė, kada planuojama ištaisyti gedimus ir kada sistemos veiks be priekaištų.

Beje, antradienį apie pietus nepasiekiamas buvo ir pagrindinis VMI interneto puslapis, tačiau ir ši problema esą tvarkoma.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)