Griežtas sprendimas priimtas įmonėje užfiksavus grubius savikontrolės sistemos, higienos ir maisto tvarkymo pažeidimus. Patikrinimas pradėtas tiriant iš vartotojo gautą pranešimą, kuriame buvo skundžiamasi kavinės patiekalų kokybe, teigiama, kad klientams patiekiami neskanūs ir ataušę patiekalai. Inspektoriai patvirtino, kad vartotojas skundėsi pagrįstai.

Patikrinimo metu įmonės atsakingiems asmenims nurodyta nedelsiant sunaikinti apie 8 kilogramus įvairių maisto produktų ir apie 5 litrus silpnųjų alkoholinių gėrimų, kurių tinkamumo vartoti terminai buvo pasibaigę.

Taip pat nustatyta, kad savikontrolės žurnalai apie patiekalų terminio apdorojimo ir produktų saugojimo temperatūras pildomi formaliai ir neatspindi realios situacijos kavinėje, darbuotojai nesusipažinę net su pagrindiniais geros higienos praktikos taisyklių reikalavimais.

Pavyzdžiui, švarūs indai buvo laikomi ant grindų, palangių, naudojamas nepaženklintas gamybinis inventorius, darbuotojai nebuvo aprūpinti vienkartinėmis rankų sausinimo priemonėmis, netinkamai tvarkomos ir neregistruojamos susidarę atliekos, maisto produktai laikomi ne gamintojo nurodytomis laikymo sąlygomis ir pan.

Veiklą kavinė-picerija galės atnaujinti tik visiškai pašalinus nustatytus trūkumus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)