Daugėja reklamos televizijoje, rodo tyrimai

Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, šių metų rugpjūčio mėnesį reklamai televizijoje skirta 12,58 mln. litų - tai daugiau kaip pusė visų rugpjūčio mėnesį reklamai išleistų pinigų (23,45 mln. litų).
Išlaidos reklamai televizijoje, palyginti su liepos mėnesiu, išaugo 2,5 procento.

Kitose žiniasklaidos priemonėse reklamos sumažėjo. Išlaidos lauko reklamai krito labiausiai - 23,7 proc. iki 1,28 mln. litų. Liepos mėnesį lauko reklamai išleista 1,68 mln. litų.

Reklamos laikraščiuose - antros pagal populiarumą - rugpjūčio mėnesį sumažėjo 5,34 proc. iki 6,44 mln. litų. Reklamai žurnaluose šių metų rugpjūtį buvo išleista 2,09 mln. litų - tai 18,6 proc. mažiau nei liepą. Išlaidos reklamai radijuje sumažėjo 21 proc. iki 1,05 mln. litų.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Visa Lietuvos reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir siekė 186,9 mln. litų.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Palangos kredito unijos įkūrėjui - 7 metai nelaisvės (1)

Palangos kredito unijos įkūrėjui ir vienam buvusių jos vadovų Evaldui Petrauskui už sukčiavimą skirta septynerių metų laisvės atėmimo bausmė, jis taip pat turės atlyginti unijai 1,817 mln. eurų žalą, nusprendė teismas.

Tyrimas: smulkus ir vidutinis verslas dėl išorės rizikų atsisako plėtros (5)

Daugiau nei du trečdaliai Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonių šiais metais neplanuoja plėtros ir tai kelia riziką visai Lietuvos ekonomikos raidai, skelbiama antrus metus iš eilės įvertinus SVV sektoriaus atsparumo išorinėms rizikoms (gaisrams, įrangos gedimams ir pan. veiksniams) indeksą.

Kanados ir ES prekybos sutartis: apie pasekmes galima tik spėlioti

Jei prekybos sutartis tarp Kanados ir Europos Sąjungos būtų ratifikuota, galima tik spėlioti, kokių pokyčių ir pasekmių tai atneštų – sutartyje galima aptikti nuostatų, potencialiai leisiančių sumažinti kokybės standartus.

Didžiausia Lietuvos verslininkų baimė – prarasti sukauptą turtą (7)

Lietuvos ir Latvijos verslininkams nerimą kelia skirtingi dalykai: mūsų šalies verslo atstovai labiausiai bijo prarasti savo turtą, o kaimyninėje Latvijoje bendrovių vadovai baimę jaučia dėl jų šalies ekonominių sąlygų.

Beveik 60 proc. lietuvių papildomas lėšas išleidžia drabužiams (5)

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ užsakymu atlikta visuomenės apklausa atskleidė paradoksalią tiesą: nors beveik 60 proc. respondentų svarbiausiu gyvenime prioritetu įvardija šeimą, 70 proc., paskirstant atliekamas šeimos pajamas, prioritetu laiko taupymą, leidžiantį užtikrinti šeimos finansinį stabilumą.