Apie „Circle K“ planus nerti gilyn į mažmeninę prekybą VŽ pasakoja vienai dienai iš Norvegijos į Lietuvą atvykęs Jacobas Schramas, „Circle K Europe“ prezidentas.

„Strategija patvirtinta visai Europai. Latvijoje ir Estijoje jau turime pirmuosius bandymus. Turime parduotuvių Vietname, Egipte, Kinijoje, tačiau ten daugiausia tai franšizės. Mums gerai sekasi aptarnauti klientus, todėl natūralu, kad einame į mažmeninės prekybos maisto produktais rinką“, – VŽ sako J. Schramas.

DELFI primena, kad pirmoji „Circle K“ degalinė Vilniuje pristatyta antradienį.

Prieš keletą metų Norvegijos koncernui „Statoil“ pardavus degalines Baltijos šalyse bei Skandinavijoje, jų akcininke tapo Kanados bendrovė „Alimentation Couche-Tard Inc.“, kuri pasauliniu mastu plėtoja prekės ženklą „Circle K“.

Kanados bendrovei priklauso daugiau kaip 12,5 tūkst. greito apsipirkimo parduotuvių ir degalinių visame pasaulyje: Šiaurės Amerikoje, Europoje, Azijoje, Afrikoje. Lietuvoje „Statoil“ degalinių tinklo operatorė juridinį pavadinimą į „Circle K Lietuva“ pakeitė 2016 metų balandį ir nuo tada „Circle K“ prekės ženklą naudoja oficialiuose dokumentuose.

Vien į tinklo plėtrą Lietuvoje „Circle K“ šiemet investuos 10 mln. eurų, atidarys 6-ias naujas degalines, o šių metų pabaigoje tinklą sudarys 74 visapusio aptarnavimo degalinės ir 12 automatinių degalinių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)