BBH pardavimai išaugo dviem trečdaliais

12 alaus daryklų Baltijos ir NVS šalyse valdantis Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH) per pirmus aštuonis šių metų mėnesius pardavė produkcijos už 213,4 mln. eurų - 68,5 proc. didesnę sumą nei prieš metus.
Pasak BBH pranešimo, sausio-rugpjūčio mėnesiais, preliminariais duomenimis, parduota 1,275 mlrd. litrų alaus ir kitų gėrimų - 50,8 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu.

Pranešime pažymima, jog BBH valdomų alaus daryklų Lietuvoje užimama vietos rinkos dalis palyginamuoju laikotarpiu padidėjo nuo 37 iki 39 proc. (parduota 65,9 mln. litrų), Latvijoje ir Estijoje - sumažėjo atitinkamai nuo 48 iki 46 proc. ir nuo 50 iki 48 proc. (33,3 mln. ir 36,5 mln. litrų), Rusijoje ir Ukrainoje - išaugo atitinkamai nuo 21 iki 25 proc. ir nuo 14 iki 18,4 proc. (991,6 mln. ir 139,1 mln. litrų).

Šiemet BBH alaus pardavimą Baltijos ir NVS šalyse planuoja padidinti iki 1,8-1,9 mlrd. litrų nuo 1,278 mlrd. litrų 1999 metais.

BBH pariteto pagrindais yra suformavusios Suomijos "Hartwall Plc" bei Švedijos ir Norvegijos "Pripps Ringnes".

BNS
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Pietryčių Lietuvos regiono plėtros fondas nebus steigiamas (10)

Vieno ekonomiškai silpniausių šalyje Pietryčių Lietuvos regiono, kuriame yra Vilniaus ir Šalčininkų rajonai, plėtros fondas kol kas nebus steigiamas.

Dviejų baseinų Vilniuje statybų konkursus tikimasi paskelbti gruodį (4)

Konkursus dviejų naujų baseinų Vilniuje statyboms tikimasi paskelbti dar šiemet, sako Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Nors ir nežymiai, bet gerėja finansinės padėties šeimoje vertinimas (13)

Per paskutinį mėnesį sumažėjo respondentų, nurodžiusių, kad jų šeimos finansinė padėtis blogėja, rodo naujausia sociologinė apklausa.

Apklausa: pastebimas ekonominės padėties pagerėjimas (35)

Palyginti su prieš metus atlikta sociologine apklausa, pastebimas, nors ir neženklus, ekonominės padėties gerėjimas.

Atsinaujinusi „Mega“ jau laukia savo pinigines atveriančių kauniečių (40)

Šeštadienį, po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.